حس روحانی رهبر جریان اعتدالگرایی می شود؟

عیسی چمبر عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، درباره آینده اعتدالگرایان و ادامه حیات سیاسی این جریان حول محور یک شخصیت برجسته گفت: رهبری یک جریان موضوعی نیست که یک فرد و یا یک حزب بتواند به تنهایی برعهده بگیرد، حیات سیاسی این جریان حتما تداوم خواهد داشت؛ زیرا جریانی است که از ابتدای انقلاب بوده و سعی کرده تا منافع ملی را در تصمیمات و پیگیری ها در نظر داشته باشد.

او درباره احتمال روی کار آمدن علی لاریجانی و یا حسن روحانی به عنوان رهبر این جریان بیان کرد: شاید این افراد موضوعیت داشته و حتی ممکن است که به مرور گزینه‌های دیگری هم اضافه شوند و یا اینکه احزاب درون این جریان فعال تر شوند؛ برای مثال حزب اعتدال و توسعه آقای روحانی فعال تر شود و یا خود آقای لاریجانی حزبی را تاسیس کند که در درون این جریان فعال تر عمل کند؛ مواردی هم در زمینه تاسیس حزب توسط آقای لاریجانی شنیده شد و احتمال این موضوع هم زیاد است و یا آقای ناطق نوری نقش تشکیلاتی پررنگ تری را برعهده بگیرد. 

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزود: البته در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که فردی در چنین جایگاهی باشد؛ شاید مقداری آقای ناطق برتری موقعیت داشته باشد.

چمبر با اشاره به دوران ریاست جمهوری حسن روحانی بیان کرد: البته این جایگاه بر موقعیت او افزوده است، اما نقش آقای ناطق از قدیم به عنوان یک تجمیع کننده در جریانات مطرح بوده و ممکن است در تداوم حیات این جریان سیاسی هم پررنگ تر باشد.

وی نقش این جریان در آینده سیاسی کشور را نیز این گونه تشریح کرد: این جریان حتما در آینده سیاسی کشور نقش دارد؛ زیرا جریانی است که با پشتوانه و سابقه روی کار بوده و حتما در مناسبات سیاسی کشور ایفای نقش خواهد داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.