جدیدترین خبرها از جلسات شورای وحدت برای انتخابات 1402

عضو شورای عالی شورای وحدت اظهار کرد: یقینا تداوم فعالیت شورای وحدت ادامه دار خواهد بود و بسیار پرقوت تر از گذشته و ان شاالله با توان و اقتدار بیشتر کار پیش می‌رود.

«نیره قوی»، عضو شورای عالی شورای وحدت، درباره فعالیت انتخاباتی این شورا برای سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در رابطه با شورای وحدت و تداوم فعالیت و استمرار فعالیت های آن یک نکته را باید دقت کنیم و بارها هم گفته شده است و آن اینکه، شورای وحدت فقط کارکردش در زمان انتخابات و فلسفه تاسیس و فلسفه آغاز به کارش، فعالیت کردن در دوره انتخابات نبوده بلکه کار خود را با اهداف میانی و چشم اندازهایی، به اهداف دورتر و اهداف کلان تر که حرکت کردن در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی و ارزش های اسلامی بوده شروع کرده و با توجه به اینکه شاید آغاز فعالیتش همزمان بود با بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، اولویت خودش را در آن مقطع آن کار قرار داده است.

او افزود: یقینا تداوم فعالیت شورای وحدت ادامه دار خواهد بود و بسیار پرقوت تر از گذشته و ان شاالله با توان و اقتدار بیشتر کار پیش می رود، به دلیل اینکه کاندیدایی که شورای وحدت ابتدا و آغاز بکار خودش معرفی کرد آقای رئیسی بود و مشی شد که خودشان بیایند و تا انتها هم این شورا تکلیف و توان خودش را گذاشت برای کاندیدایی که معرفی کرده است، حالا چه عرصه تبلیغاتی و یا دیگر عرصه ها و استمرار و بقایش بدیهی و ضروری است.

قوی تاکید کرد: شورای وحدت توانست در چند بعد هدفی که داشت را دنبال کند و به آن برسد و ارتقاء سبزش مشارکت مردم بود که در این عرصه هم فعالیت کرد و این موضوع عیان و آشکار است و دیگر نیاز به توضیح ندارد که در آن برهه زمانی همه باید تلاش می‌کردند که بیشتر مردم پای صندوق های رای بیایند و در یک فضای آزاد، انتخاب کنند شورای وحدت هم در این راستا قدم برداشت.

آخرین خبرها از جلسات شورای وحدت برای انتخابات 1402

عضو شورای عالی شورای وحدت ادامه داد: هدف دیگری که شورای وحدت داشت در رابطه با این بود که بتواند به عنوان یک شورایی که نیروهای انقلاب را کنار هم قرار داده  بین آنها ایجاد وحدت کند و در بزنگاه شرایط کشور بتواند فعالیت داشته باشد. به نظر من این ضرورت همچنان باقی است یعنی ایجاد هماهنگی و وحدت بین نیروهای انقلاب.

او خاطرنشان کرد: بعضی از ائتلاف ها و گروه ها علیرغم اینکه در اهداف کلان با شورای وحدت یکی بودند مثل شورای ائتلاف اما در روش و بعضی مواضع با هم متفاوت بودند.

قوی ادامه داد: می توانیم بگوییم اهداف کلان شورای وحدت در یک چشم انداز این بود که بتواند برای انتخابات وجه مشترک بین نیروهای انقلاب باشد و این اتفاق در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها افتاد و به نظرم آغاز خوب و موثری بود به همین دلیل چون ضرورت ایجاد وحدت برای انتخابات آینده کماکان باقی است، یقینا شورای وحدت فعالیت خودش را ادامه می دهد. در واقع چه در انتخابات ریاست جمهوری و یا انتخابات شوراها و یا مجلس اولویت فعالیت خودش را عرصه انتخاباتی قرار می دهد.

این چهره اصولگرا تاکید کرد: در غیر از زمان انتخابات شورای وحدت کماکان با حفظ هویت خودش و اهداف کلانی که دارد فعال خواهد بود و استمرار فعالیت هایش ان‌شاالله با قوت توسط چه شورای عالی و چه هیات های اجرایی در تهران و شهرستان ها انجام می شود و هماهنگی هایی هم در حال صورت گرفتن است. 

او در پایان گفت: این که یک مجموعه ای مثل شورای وحدت با برنامه ریزی بخواهد پیش برود و چشم اندازنگاری بکند به نظرم نقطه قوت است و اینکه ما در انتهای دو سال آتی انتخاباتی را در کشور خواهیم داشت نیاز به برنامه ریزی دارد اما اینکه بخواهیم از الان فعالیت هایی در خصوص انتخابات آغاز کنیم نمی شود، به نظرم این نشان از برنامه ریزی و نشان از این است که شورای وحدت استمرار خودش و استمرار فعالیت هایش را با توجه به اهدافش هماهنگ می کند، جلسه یا فعالیت رسمی برای انتخابات آتی نداشته ایم اما کماکان برنامه ریزی و چشم انداز داریم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.