آخرین وضعیت واکسیناسیون کارکنان شهرداری تهران

حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم درباره موضوع واکسیناسیون کارکنان شهرداری اظهار داشت: خوشبختانه تا کنون ۶۰ هزار نفر در شهرداری تهران از طریق دو مجموعه شرکت شهرسالم و گروه‌های سیار واکسینه شده‌اند و واکسیناسیون شامل گروه‌های کارگری، پیمانکاری، شهروندان و خانواده پرسنل بوده‌ است. 

وی با بیان اینکه بخش زیادی از کارکنان نیز در ماه‌های گذشته مانند کارکنان بهشت‌زهرا (س)، پسماند، شهرسالم و حمل و نقل شهری واکسینه شده بودند گفت: هیچ فردی در شهرداری و یا از کارکنان نیست که بخواهد واکسینه شود ولی واکسن برای آن موجود نباشد و نتواند دریافت کند و اگر فردی واکسن دریافت نکرده خودش نخواسته و ما توصیه داریم که در اسرع وقت در این زمینه اقدام کند و اگر تصورات غلط دارد این موضوع را کنار بگذارد.

وی با اشاره به دستور صریح علیرضا زاکانی شهردار جدید تهران مبنی بر در اختیار گذاشتن همه زیرساخت‌های مورد نیاز جهت تسریع در امر واکسیناسیون گفت: همچنین نیروهای شرکت شهرسالم در سفارت سابق آمریکا با همکاری بسیج دانشگاهی علوم پزشکی تهران روزانه ۳ تا ۴ هزار نفر را واکسینه می‌کنند و نیروهای اورژانس و لجستیک شهرداری تهران در این محل حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد:‌خوشبختانه آمار ابتلا و فوتی‌های ناشی از کرونا در مجموعه شهرداری تهران اعم از کارکنان و کارگران و پیمانکاران حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است و این موضوع مؤید تأثیر واکسن در کاهش ابتلا و موارد فوتی ناشی از کرونا است. البته رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان ضرورت دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.