پوتین مجبور به قرنطینه شد

به گزارش خبرگزاری تاس، رئیس جمهوری روسیه در جریان گفت‌وگوی تلفنی با همتای تاجیکستانی خود اعلام کرد که به دلیل ابتلای یکی از اطرافیانش به بیماری کووید-۱۹ مجبور به قرنطینه شده و نمی‌تواند در نشست‌های سران آتی در دوشنبه حضور فیزیکی داشته باشد.

"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که در رابطه با ابتلای یکی از اطرافیانش به بیماری کووید-۱۹ مجبور است رژیم قرنطینه را رعایت کند.

دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد، ولادیمیر پوتین امروز مذاکرات تلفنی با "امامعلی رحمان" رئیس جمهوری تاجیکستان داشت و در جریان آن اعلام کرد که به‌ دلیل تشخیص بیماری کرونا در یکی از اطرافیانش، وی مجبور شده که برای یک مدت معین رژیم قرنطینه خانگی را اجرا کند.

بدین ترتیب، رئیس جمهوری روسیه در نشست برنامه ریزی شده شورای سران سازمان پیمان امنیت جمعی و شورای رهبران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در دوشنبه، پایتخت تاجیکستان از طریق کنفرانس ویدئویی مشارکت خواهد داشت.

یک روز قبل پوتین در دیدار با قهرمانان روس در بازی‌های پاراالمپیک یادآور شده بود که یکی از اطرافیانش، به دلیل بیمار کرونا وضعیت پیچیده‌ای پیدا کرده است. البته بعد از آن، "دیمیتری پسکوف" سخنگوی کرملین اعلام کرد که این مسئله فعلاً باعث نشده که هیچ تغییری در برنامه‌های دیدارهای ولادیمیر پوتین ایجاد شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.