پیام ارتش در پی شهادت نوجوان فداکار ایذه‌ای

به گزارش روابط عمومی، ارتش متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا»
 

شهادت نوجوان فداکار«علی لندی» که با ایثار و شجاعت مثال زدنی خود، دو بانوی گرفتار در آتش سوزی را نجات داد، موجب تألم خاطر هموطنان و آحاد فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و البته باعث افتخار و غرور ملی شد.

هم‍زمانی شهادت این نوجوان فداکار با هفته دفاع مقدس، بار دیگر صحنه های خلق حماسه، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان ایران اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس را تداعی کرد.

تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران مشحون از ایثار و فداکار دلیرمردانی است که با نثار جان خود، امنیت، آسایش و زندگی به دیگران بخشیدند و اقدام شجاعانه، با بصیرت، آگاهانه و ایثارگرانه «علی لندی» عزیز، یادآور رشادت  شهیدان عزیز و جوان سال های دفاع مقدس از جمله "سربازان عبدالحمید انشایی"، و یوسف حیدری و "بسیجی حسین فهمیده"  بوده و ادامه این خط ارزشمند در دفاع از حریم حرم و  مرزهای میهن اسلامی و شهدای سلامت، گویای این واقعیت است که رویش های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ریشه دار و همیشگی است و خط ارزشمند شهادت برای دفاع از مردم و نظام مردمی ادامه دارد.

در برهه فعلی که دشمنان ایران اسلامی با تهاجم گسترده فرهنگی سعی در بی هویتی جوانان و دور کردن آن ها از شعائر دینی و اخلاق اسلامی هستند، این اقدام شجاعانه و نوع دوستانه علی لندی، نشان از زنده بودن روحیه ازخودگذشتگی و نوع دوستی در بسیاری نوجوانان این مرز بوم  دارد که در مکتب حضرت قاسم بن الحسن(ع)  مشق دلدادگی و ایثار کرده اند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران  شهادت این نوجوان شجاع و فداکار را به مردم غیرتمند و سرافراز خوزستان و شهرستان ایذه به ویژه خانواده محترم این عزیز، صمیمانه تسلیت عرض کرده  و از درگاه خداوند متعال برای این مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.