آخرین قیمت خودرو در بازار / جدول

در بین خودروهای ساینا موجود در بازار نیز این کاهش قیمت ها دیده می شود به طوری که قیمت ساینا دنده ای مدل ۱۳۹۹ از ۱۵۲ میلیون تومان در اواخر هفته گذشته امروز به ۱۴۹ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای تیبا موجود در بازار ریزش قیمت های اخیر مشهود بوده است به طوری که تیبا ۲ رینگ فولادی مدل ۱۴۰۰ از ۱۵۷ میلیون تومان در اواخر هفته گذشته امروز به ۱۵۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت کاهش قیمت یک میلیون تومانی را تجربه کرده است و در حال حاضر ۱۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است و تیبا صندوقدار مدل ۱۳۹۹ نیز در این مدت کاهش قیمت ۲ میلیون تومانی را تجربه کرده است و در حال حاضر ۱۳۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای ساینا موجود در بازار نیز این کاهش قیمت ها دیده می شود به طوری که قیمت ساینا دنده ای مدل ۱۳۹۹ از ۱۵۲ میلیون تومان در اواخر هفته گذشته امروز به ۱۴۹ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۱۵۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای سمند موجود در بازار اما سمند lx ef۷ مدل ۱۳۹۹ از ۲۶۲ میلیون تومان در اواخر هفته گذشته امروز به ۲۵۷ میلیون تومان رسیده است و سمند lx مدل ۱۳۹۹ نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۲۲۶ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت خودروهای پراید اما در این مدت ثابت بوده است به طوری که پراید ۱۱۱ از اواخر هفته گذشته تا امروز بر روی ۱۵۲ میلیون تومان ثابت مانده است و پراید ۱۳۱ نیز در این مدت بر روی قیمت ۱۳۷ میلیون تومان ثابت مانده است و در این بین اما پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر  ۱۵۱ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

آخرین قیمت خودرو/ راناپلاس ٢٧٠ میلیون تومان شد

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.