رصد بازار خودروهای داخلی؛

چرخش قیمتی در بازار خودرو + جدول قیمت

کدخبر: ۴۴۴۰۳۱
ارزیابی قیمت خودروهای پرتیراژ سایپا نشان دهنده آن است محصولات این شرکت با چرخشی کامل امروز روند افزایشی قیمت را در بازار ثبت کردند.
چرخش قیمتی در بازار خودرو + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رشد قیمت محصولات سایپا در بازار امروز در حالی ثبت شد که روز گذشته پرونده پرتیراژهای سایپا با افت 1 تا 3 میلیون تومان بسته شده بود اما امروز این روند گردش کامل کرد و پرتیراژهای سایپا رشدی 1 تا 3 میلیونی تومان را در بازار تجربه کردند.

به گفته فعالان بازار خودرو افزایش حدود400 تومانی قیمت دلار در بازار امروز عمده دلیلی است که موجب شد تا بازار خودرو تغییر شکل دهد و با رشد در بازار عرضه شود. با رصد بازار خودرو می توان گفت این رشد قیمت تنها شامل خودروهای سایپا بازار نبوده و پرتیراژهای ایران خودرو نیز امروز رشد قیمت در بازار را شاهد بودند.

با توجه به بازار خودرو می توان گفت امروز «کوییک معمولی» در بازار رشد 3 میلیونی داشت بیشترین رشد قیمت را در میان محصولات سایپا از آن خود کرد. «کوییک R» و «تیبا 2» معمولی هم با رشد 2میلیونی در بازار روبرو بودند، اما  «تیبا صندوقدار» و ساینا امروز رشد یک میلیونی را در بازار ثبت کردند. از سوی دیگر در میان محصولات پرتیراژ سایپا امروز «شاهین» تغییر قیمتی در بازار نداشت.


بیشتر بخوانید: قیمت بازار ایران خودروها نزولی شد 


بیشتر بخوانید: افزایش 80 میلیون تومانی فیدلیتی در فروش جدید


وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییک R »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی صورت گرفته «شاهین» که روز گذشته افت 3 میلیونی قیمت در بازار را تجربه کرده بود امروز بدون تغییر در بازار عرضه شد.

از سوی دیگر توجه به روند بازار امروز محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز «تیبا 2» معمولی رشد 2 میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به 156 میلیون رسید. همچنین با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «تیبا صندوقدار» نیز در بازار رشد یک میلیون تومانی داشت و در بازار 144 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ورود دلار به کانال جدید/در اکوایران ببینید:

از سوی دیگر قیمت «کوییک معمولی» هم امروز در بازار رشد 3 میلیونی را ثبت کرد و در بازار   با قیمت 170 میلیون تومان رسید. اما «کوییک R» هم در بازار رشد 2 میلیونی را ثبت کرد و با قیمت 172 میلیون تومان عرضه شدند.

رشد قیمت «ساینا» هم امروز در بازار یک میلیون تومان بود و این خودرو امروز در بازار با قیمت 156 میلیون تومان عرضه شد.

سایپا 7

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید