رئیسی به بوشهر سفر می کند

محمد تقی ایرانی عصر امروز در نشست هماهنگی سفر رئیس جمهور به استان بوشهر با حضور نماینده معاونت اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه پنجمین سفر استانی رئیس جمهور، بوشهر تعیین شده است اظهار داشت: با درخواست استاندار بوشهر و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان رئیس جمهور و هیئت دولت هفته آینده به بوشهر سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت قطعاً خیر و برکت برای استان بوشهر در پی دارد گفت: با توجه به انتظار مردم استان بوشهر برای دیدار با رئیس جمهور ان‌شاءالله برکت این سفر در رشد و توسعه منطقه تاثیرگذار است.

معاون استاندار بوشهر اضافه کرد: در این سفر هر یک از اعضا هیئت دولت با حضور در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر ظرفیت‌ها و مشکلات با همکاری فرمانداران بررسی می‌کنند.

ایرانی نشست با خانواده معظم شهدا، دیدار با مردم، ایثارگران، نخبگان، فرهیختگان و کارآفرینان را از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهور به بوشهر دانست و افزود: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر موظف هستند نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و پیشنهاد برای اجرا پروژه‌های جدید اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید
  • نخستین سفر استانی رئیس‌جمهور| آیت‌الله رئیسی: مردم خوزستان حق بزرگی بر ملت ایران دارند/ همه دغدغه‌ام حل مشکلات مردم با مشارکت خودشان است

  • دومین روز سفر استانی رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان/ رئیسی در زاهدان: ‌برای رفع مشکلات مصمم هستیم/ حضور در بین مردم را فرصتی مغتنمی می‌دانم

  • سومین سفر استانی رئیس‌ جمهور| آیت‌الله رئیسی: مسئولان تجارت مرزی را جدی بگیرند / وضع اقتصادی مرزنشینان ‌سامان می‌یابد

  • گزارش سفر رئیسی به استان ایلام + فیلم

وی سفر رئیس جمهور به استان بوشهر را سبب افتخار مردم ولایت‌مدار استان دانست و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده استان بوشهر 15 و 16 مهرماه میزبان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران و هیئت دولت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: این سفر در امنیت و آرامش کامل انجام و برنامه‌های دیگر سفر در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.