واکنش چمران به انتصابات در شهرداری تهران

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران  در ارتباط با انتصابات شهرداری تهران توسط زاکانی شهردار تهران اظهار کرد: همانطور که بارها گفته شده است انتصابات در اختیار شهردار است و شورا هم مشورت و اطلاعات لازم را در اختیار شهردار قرار می‌دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا انتصابات در شهرداری تهران از بیرون از بدنه شهرداری انجام می‌شود گفت: به هر حال آقای شهردار می‌خواهد با معاونین خود ارتباط مستقیمی داشته باشد و به همین جهت بنا دارد معاونین خود را از بیرون از شهرداری تهران انتخاب کند. البته باید به این نکته اشاره شود که افرادی هم که به عنوان معاون شهردار تهران انتخاب می‌شوند هر کدام به گونه‌ای با شهرداری و حوزه های مرتبط در این سال‌ها با ارتباط داشته‌اند و در واقع در این حوزه فعالیت انجام داده‌اند.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا هفته آتی تغییراتی در بدنه شهرداری شاهد خواهیم بود یا خیر گفت: فکر نمی‌کنم به این سرعت شهردار تهران بخواهد تغییراتی را در سطوح مختلف شهرداری انجام بدهد. 

چمران همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا هفته آینده شورای شهر تهران جلسه علنی خواهد داشت یا خیر، گفت: یکشنبه هفته آینده شورا جلسه هم اندیشی را با شهردار خواهد داشت و با توجه به اینکه سه شنبه هفته آینده تعطیل رسمی است شاید به این جمع بندی برسیم که جلسه یکشنبه را در صحن شورا برگزار کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.