سیلاب شدید در آستارا

امیر مرادی روز جمعه اظهار داشت: شدت بارندگی و تداوم آن موجب بسته شدن یک سردهنه آبی در حال ساخت در آستارا  و سر ریز شدن آن در این شهر و آبگرفتگی خیابان رستمیان شده است.

وی خاطرنشان کرد: البته سال گذشته شهرداری آستارا در خواست لوله کرده بودند که آن را تامین کردیم اما ظاهرا بدلیل تغییرات در شهرداری این پروژه را تکمیل نکرده بودند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به حضور نیروهای دستگاههای مربوطه برای رفع این مشکل در  منطقه افزود: تاکید کردیم که امکانات مورد نیاز در اختیار آنها قرار داده شود و خود نیز برای بررسی این موضوع در حال عزیمت به این منطقه هستم.

مرادی به شدت بارندگی ها در غرب استان اشاره کرد و نسبت به احتمال بروز مشکلاتی در شهرستان های رضوانشهر و تالش هشدار داد و افزود: دستگاهها  برای مقابله با مشکلات احتمالی آماده هستند اما مردم نیز باید احتیاط بیشتری داشته و از هرگونه ترددهای غیر ضروری در چنین شرایط جوی بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان در مورد خسارت احتمالی بیشتر بر اثر بارندگی شدید گفت: در حال حاضر مشکل دیگری ناشی از شدت بارندگی ها در استان گزارش نشده است.

هواشناسی گیلان پیش بینی کرد تا اواسط هفته آینده شاهد هوای ابری ، مه آلود،بعضی ساعات بارندگی و وزش باد پاره ای نقاط شدید و یا خیلی شدید، به ویژه نواحی غربی و مرکزی( و احتمال رعد و برق تا اواسط هفته آینده  را در استان شاهد باشیم که البته بارندگی ها تا شنبه از شدت بیشتری برخوردار هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.