​طلاق مریم کاویانی از رامین مهمانپرست؛ شایعه یا واقعیت؟!

اخیرا شایعاتی درباره طلاق مریم کاویانی و همسر دومش در فضای مجازی منتشر شده است که دلایلی وجود دارد که حاکی از واقعی بودن این ماجرا است.

مریم کاویانی بازیگر آرام سینما و تلویزیون، سالها یکی از بی حاشیه ترین چهره های هنری محسوب میشد، که خبر ازدواج مجددش با فردی شناخته شده در سال 1398 به موضوع داغ آن روزها تبدیل شد. اما انگار این ازدواج نیز دوامی نداشته و به تازگی شایعه جدایی اش در فضای مجازی بالا گرفته است.

حدودا دو سال قبل، کاویانی در برنامه دورهمی به ازدواج اولش و حاصل آن که پسری 23 ساله است اشاره کرده بود ولی خبر ازدواج دومش با رامین مهمانپرست دیپلمات و سفیر ایران در لهستان به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.

اخیرا اخباری مبنی بر طلاق مریم کاویانی و همسرش در فضای مجازی و برخی رسانه ها منتشر شده که درستی آن از طرف آنان تایید یا تکذیب نشده است.

اما این شایعات بعد از پست اینستاگرامی این بازیگر آغاز شد!

ماجرا از این قرار است که بعد از ابتلای مریم کاویانی به کرونا، صحبت های او در پست و استوری اینستاگرامش حکایت از تنها زندگی کردن این بازیگر دارد.

او مستقیما به موضوع جدایی از همسرش اشاره نکرده اما حذف عکس های دونفره از پیج شخصی اش این احتمال را بالا برده است.  در ضمن این بازیگر و رامین مهمانپرست همدیگر را نیز آنفالو کرده اند.

تا کنون هیچ یک از این دو نفر به این شایعه واکنش رسمی نشان نداده اند، اما با کنار هم گذاشتن این شواهد، احتمال می رود خبر طلاق این بازیگر از همسر دیپلماتش واقعیت داشته باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.