رونمایی از عامل جدید بازگشت ترافیک پاییزه به خیابان‌های پایتخت

با توجه  بحران کرونا و تعطیلی حضوری مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین دورکاری بسیاری ازکارکنان ادارات پیش‌بینی می‌شد که امسال شاهد ترافیک نیمه دوم سال نباشیم، با این حال در هفته نخست مهرماه ۱۴۰۰ به صورت محسوسی حجم ترافیک در پایتخت افزایش یافته ومدت زمان سفرهای درون شهری نسبت به نیمه نخست سال افزایش چشمگیری یافته است. شهرام جباری زادگان کارشناس حوزه ترافیک ۹ دلیل برای افزایش بار ترافیکی مهرماه مطرح می کند .

او درخصوص میزان افزایش ترافیک در روزهای اخیر می گوید :‌در ارتباط با میزان افزایش ترافیک این روزهای تهران باید چشمی راجع به آمار نظر داد؛ چراکه منابع موثقی که باید نسبت به انتشار آمار ترافیک و افزایش آن در این روزها اقدام کنند، متاسفانه نسبت به انتشار این آمار اقدام نکرده، گویی که آمارهای ترافیک هم آمارهای محرمانه‌ای شده که نباید به سمع و نظر مردم برسد. اما به صورت چشمی  وضعیت ترافیک تهران از هفته‌ آخر شهریور به این طرف و هفته‌ اول مهر وخیم‌تر شده و شاهد تشدید ترافیک در محدوده‌ی مرکزی تهران هستیم.

متن کامل این گزارش را با تیتر «بازگشت ترافیک پاییزه به خیابان‌های پایتخت /رونمایی از یک عامل جدید!»‌ در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.