آماه باش سفارتخانه‌های اسرائیل با ادعای حمله ایران!

شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل گزارش داد، سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف جهان به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

ادعا شده است که این وضعیت به دلیل احتمال حمله ایران بوده و نگرانی از پاسخ ایران منجر به آماده‌باش همه سفارت خانه‌های رژیم صهیونیستی در تمام کشورهای جهان شده است.

سال گذشته نیز رژیم صهیونیستی از ترس انتقام ایران از شهروندان خود خواست تا برای چندین ماه به امارات و بحرین سفر نکنند.

پیشتر نیز «آوی ملامد»، نویسنده و تحلیلگر رژیم صهیونیستی در یادداشتی گفته بود: ایران در حال آماده‌سازی شرایط عملیات انتقام در بلند مدت است و باید این موضوع را جدی بگیریم. مرزهای ژئو استراتژیک اسرائیل آن چیزی نیست که در نقشه مشاهده می‌کنید؛ مرزهای ما از راست به ایران و از جنوب به یمن منتهی می‌گردد. او همچنین معتقد است که حمله سایبری ایران، خسارات اساسی و قابل توجهی به بار خواهد آورد.

مقام‌های رژیم صهیونیستی که بارها بدون هرگونه سند و مدرکی تلاش کرده‌اند تا علیه جمهوری اسلامی ایران جو سازی کنند، روز دوشنبه هفته جاری نیز در ادعایی جدید گفتند که ایران به دنبال ترور تاجران صهیونیست در قبرس بوده است.

«متان سیدی» سخنگوی «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد: «این یک اقدام تروریستی به دستور ایران علیه تجار اسرائیلی بوده است که در قبرس زندگی می‌کنند.»

رژیم صهیونیستی در حالی چنین اتهاماتی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده است که رسانه‌های قبرس جنوبی روز یکشنبه هفته جاری گزارش دادند که یک شهروند روسی-آذربایجانی تبار برای قتل «تدی ساگی» میلیاردر صهیونیست وارد پایتخت قبرس شده است و احتمال داده‌اند که طرح قتل این تاجر صهیونیست جنبه تجاری و اختلافات مالی با شرکای روسی داشته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.