اتفاق غیرمنتظره در بازار سکه؛

ورود قیمت سکه به قلعه خرس ها

کدخبر: ۴۴۶۷۰۱
تحلیل گران فنی پس از این نزول قیمت سکه، ‌انتظار دارند که فلز گران بهای داخلی حتی به سوی سطوح پایین تر برود. در واقع فاز بازار سکه خرسی(نزولی) شده است.
ورود قیمت سکه به قلعه خرس ها

به گزارش اقتصادنیوز، برای اولین بار طی 60 روز گذشته، روز دوشنبه،قیمت سکه امامی در حوالی 11 میلیون و 700 هزار تومان نوسان کرد. فلز گران بهای داخلی بارها در اطراف محدوده 11 میلیون و 800 هزار تومان قرار گرفته بود، ولی توانسته بود با حضور فعال خریداران خود را به محدوده های بالاتر برساند. به این ترتیب، نزول سکه در روز دوشنبه برای بسیاری از معامله گران غیرمنتظره بود.

تحلیل گران فنی پس از این نزول قیمت سکه، ‌انتظار دارند که فلز گران بهای داخلی حتی به سوی سطوح پایین تر برود. برخی تحلیل گران عنوان می کنند که سطح 11 میلیون و 500 هزار تومانی در بازار سکه در دسترس قرار گرفته است. ارزش ذاتی سکه نیز در روز دوشنبه تا محدوده 11 میلیون و 300 هزار تومان کاهش پیدا کرد و این موضوع نیز در افزایش انتظارات کاهشی اثرگذار بود.

Untitled-10

با این حال، با توجه به ایجاد شرایط جدید در بازار سکه و خروج از زندان 11 میلیون و 800 الی 12 میلیون و 200 هزار تومان، ممکن است که سکه بازان با احتیاط بیشتری رفتار کنند. به احتمال زیاد، سکه بازان صبر خواهند کرد که تکلیف دلار در محدوده 27 هزار و 200 تومان مشخص شود. در صورتی که اسکناس آمریکایی بتواند خود را بالای محدود یاد شده نگه دارد، به احتمال زیاد افت قیمت سکه چندان قابل توجه نخواهد بود. سکه در صورتی به جاده افزایشی بازخواهد گشت که دلار به بالای محدوده 27 هزار و 400 تومان بازگردد.

نقش اونس طلا حداقل در روز دوشنبه در بازار سکه زیاد نبود و در صورتی که نوسانات طلای جهانی در محدوده هزار و 750 الی هزار و 760 دلار باقی بماند، اثر خاصی در بازار سکه نخواهد داشت.

پشت خطی2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید