دستگیری سارقان با پوشش کادر درمان در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به وقوع سرقت از چند شهروند گیلانی تحت پوشش کادر درمان از شناسایی و دستگیری سارقان این پرونده در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت تحت پوشش کادر درمان در شهرستان‌های سیاهکل، انزلی و لاهیجان با توجه به اهمیت موضوع پیگیری این پرونده در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سارقان با پوشش ماسک و دستکش به بهانه گرفتن فشارخون و تست کرونا به مردم مراجعه و به شکل غافلگیرانه اقلام با ارزش آنها را به سرقت می‌بردند، افزود: یکی از سارقان این پرونده با اشرافیت اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت با شلیک پلیس دستگیر شد و تلاش برای دستگیری متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه وزارت بهداشت مکرر اعلام کرده که به هیچ وجه تیمی برای انجام تست و تزریق ویروس کرونا و گرفتن فشارخون به درب منازل و واحدهای صنفی اعزام نمی‌شود، تصریح کرد: هرگونه مراجعه به درب منازل و واحدهای صنفی تحت عنوان تزریق واکسن و انجام تست کرونا شگردی برای سرقت است.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از مردم خواست در صورتی که از آنها به این شیوه سرقت صورت گرفته به مراتب را به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

شناسایی و دستگیری سارقان تحت پوشش کادر درمان در گیلان

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.