اطلاعات غلطی به پرزیدنت آذربایجان داده اند!

محمود عباس زاده مشکینی در واکنش به ادعاهای تعجب برانگیز جدید الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: از اظهارات منتسب به آقای الهام علی اف متاسفم؛ لابد اطلاعات غلطی به پرزیدنت جمهوری آذربایجان داده اند.

وی با تاکید بر اینکه نباید بین دو ملت هم کیش و مسلمان شکاف ایجاد شود، گفت: برخی اظهارات علیه حسن همجواری و همسایگی است. متأسفانه بدخواهان دو ملت مسلمان دنبال شکاف بین دو کشور اسلامی و همسایه هستند.

وی‌ تلاشهای جمهوری اسلامی ایران علیه قاچاق مواد مخدر را در دنیا بی نظیر خواند و تاکید کرد که اگر غیر از این بود کل اروپا و قفقاز گرفتار تبعات مواد مخدر می شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که ایران هزاران شهید و مجروح در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر تقدیم کرده است، خاطرنشان کرد: ایران در خط مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر قرار دارد، بر همین اساس در کشورمان قوانین کیفری شدیدی در حوزه مواد مخدر و در راستای بازدارندگی وضع شده است.

عباس زاده در پایان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در استفتائات، استفاده و حمل و نقل مواد مخدر را حرام اعلام کرده اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.