بازدید وزیر کشور از نواحی زلزله‌زده در اندیکا

وزیر کشور که ساعتی قبل با استقبال استاندار و مسئولان استان وارد اهواز شده بود، بلافاصله به شهرستان اندیکا رفت و ضمن ارزیابی ‌شرایط مدیریت بحران زلزله در این شهرستان، در دیدار و گفتگوی چهره به چهره با مردم در این شهرستان، از نزدیک در جریان نقاط مثبت و چالش‌های موجود برای رفع محرومیت از این شهرستان قرار ‌گرفت.

وزیر کشور در این منطقه، با همراهی مسئولان محلی، از روستاهای سوسن سرخاب، سربازار ، فرگه از توابع بخش چلو اندیکا بازدید کرد و در جریان این بازدیدها، ضمن گفتگو با مردم، وضعیت رسیدگی ها به این روستاها و راهکارهای حمایت از روند رفع محرومیت از این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

احمد وحیدی اظهار داشت: با توجه به اینکه به فصل سرما نزدیک می‌شویم جهت اطمینان از اتخاذ تمهیدات لازم در این ارتباط، این سفر انجام شد و امیدواریم کارها به‌خوبی در حال پیشرفت باشد.

در دو هفته گذشته پس از چند زلزله مکرر در مناطق شمالی استان خوزستان خسارت‌ها و مشکلات زیادی برای مردم این مناطق کم‌برخوردار پیش آمده و شروع فصل سرما نگرانی‌های زیادی را برای روزهای پیشِ‌روی مردم این روستاها ایجاد کرده است.

وزیر کشور در ادامه این سفر نیز، با حضور در سایر روستاهای منطقه،  ضمن ارزیابی از شرایط مدیریت بحران زلزله در این شهرستان، در دیدار و گفتگوی چهره به چهره با مردم در این شهرستان، از نزدیک در جریان نقاط مثبت و چالش های موجود برای رفع محرومیت از این شهرستان قرار می گیرد.

خلیلیان؛ استاندار خوزستان، جمالی نژاد؛ معاون عمرانی وزارت کشور، نجار؛ رییس سازمان مدیریت بحران کشور و راسخی مشاور عالی وزیر، وحیدی را در این سفر همراهی می‌کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.