امام جمعه بندرعباس: دشمن تاوان حمله سایبری اخیر را خواهد داد

وی افزود: آنها بیش از ۷ تا ۸ روز درگیر حمله سایبری به پمپ بنزین‌هایشان بودند اما ما در کشورمان بحمدالله با سرعت و در کمتر از ۲ روز مسائل را جمع کردند و این برگ زرینی است که دشمن سطح توان ما را در جنگ سایبری دید.

امام جمعه بندرعباس تأکید کرد: دوران بزن درو گذشته است و آنهایی که پشت این حمله سایبری بوده‌اند باید بدانند که عنقریب برای خودشان نیز اتفاق افتاد و تاوان آن را خواهند داد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با تصریح بر این که هر کدام از ما باید یک سرباز سایبری باشیم و در حوزه پدافند غیرعامل اطلاعات خودمان را افزایش دهیم و بخصوص مراقب خدعه‌های دشمن باشیم و در حوزه تخلیه‌های اطلاعاتی با هوشیاری عمل کنیم و در هر حوزه‌ای که مشغول هستیم، خودمان را یک نیروی حفاظتی و حراستی بدانیم.

وی از رسانه‌ها خواست که موضوعات مرتبط با پدافند سایبری را به مردم آموزش دهند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، غفلت از دشمن را مایه سرخوردگی و شکست دانست و گفت: نباید بگذاریم که حیله دشمن ما  را بیدار کند.

عبادی‌زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس به مسأله قاچاق سوخت اشاره و عنوان کرد: این مسأله را نمی‌توان از یک جانب تنها دید چرا که اگر جامعه بیکار بوده و با مشکلات معیشتی و اقتصاد مواجه باشد، به دنبال چنین کارهایی می‌رود.

وی ادامه داد: تفاوت بالای قیمت داخل و خارج سوخت، سبب شده تا قاچاق سوخت افزایش یافته و انگیزه و زمینه برای آن فراهم شود و ما امروز هم نیاز به مدیریت سوخت و هم توجه به ریشه‌های قاچاق داریم و این سوختی که با زحمت تولید می‌شود را به عنوان سرمایه ببینیم.

امام جمعه بندرعباس: دشمن تاوان حمله سایبری به پمپ‌بنزین‌ها را خواهد داد

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.