برای تشبیه رئیسی به ائمه چند ماه دست نگه دارید/ از این حرف‌ها درباره احمدی نژاد هم می‌زدید!

حسین انصاری‌راد روحانی اصلاح‌طلب و نماینده مجلس ششم در گفتگو با کانال تلگرامی «عصر ما» به ادعای #لاله_افتخاری، فعال سیاسی اصولگرا درباره رئیسی و اینکه کشورداری رئیسی مثل امامان معصوم است، پاسخ داد و گفت: هیچ کس مقدس نیست. مقدس فقط همان چهارده معصوم بودند و با این حال در نهج‌البلاغه به نقل مولای متقیان علی (ع) آمده است که گفت «من در نزد خود برتر از آن نیستم که خطا نکنم».

وی افزود: اصولگرایان از این حرف‌ها به وفور درباره آقای #احمدی_نژاد هم می‌گفتند. اما دیدیم که او کشور را با رشد ۶ درصدی از سیدمحمد خاتمی تحویل گرفت و بعد از هزینه کردن حدود هزار میلیارد دلار چگونه با رشد منهای ۶ درصد تحویل داد و زمینه‌ساز بسیاری از خرابی‌های بعدی شد.

وی ادامه داد: آقای #رئیسی هم از ۲۰ سالگی در این نظام مشغول به کار بوده. در نتیجه سوالات و مناقشات درباره عملکرد گذشته ایشان کم نیست. حالا ما می‌توانیم از سوالات درباره گذشته ایشان صرف نظر کنیم؛ اما سوالات درباره عملکرد آینده ایشان زیاد است. اینکه آیا می‌تواند مذاکرات را به نتیجه برساند و تحریم‌ها را برطرف کند؟ آیا می‌تواند بار سنگین گرانی را از دوش ملت بردارد؟ آیا مسائل منطقه‌ای را می‌تواند حل کند؟ یا می‌تواند اعتماد مردم را بازگرداند و انتخاباتی برگزار کند که مردم به پای صندوق‌های رای برگردند؟

او گفت: آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور حداکثر ۶ ماه یا یک سال زمان دارد تا مشخص کند تا چه حد در دولت‌داری و عمل به وعده‌هایی که داده موفق است. دوستانی که می‌خواهند از رویه تشبیه به ائمه و امور قدسی برای تبلیغ رئیس جمهور مورد حمایت‌شان استفاده کنند بهتر است دست کم چند ماهی تحمل کنند تا شاید تشبیهات شان سبب خسارت کمتری به باورهای دینی جامعه باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.