توصیه‌های عضو جبهه پایداری به رییسی برای کنترل بازار

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با تاکید بر لزوم اقدام اساسی برای کنترل بازار و جلوگیری از نارضایتی مردم، گفت: لازمه این امر، تصفیه عناصر باقیمانده از دولت گروگانگیر معیشت مردم است.

 غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی با اشاره به فرا رسیدن سیزدهم آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: درست در این حرکت سیاسی مردم در چند صد سال اخیر، مشارکت در انقلاب اسلامی بوده است که نظام دوقطبی حاکم را بهم زد.

وی ادامه داد: شیطان بزرگ پس از انقلاب فرصت پیدا کرد که مانند دیگران سفارتخانه‌های فعال داشته باشد، اما ذات استکباری آن مانع از آدم شدن آمریکا شد، لذا در سالروز تبعید امام راحل و کشتار دانش آموزان و دانشجویان، انقلاب دوم بزرگ‌تر از انقلاب اول رقم خورد تا به توطئه‌ها و ترورهای هدفمند خاتمه داده شود.

رضوانی افزود: حماقت‌های آمریکا ادامه یافت و به جای انکه سر عقل بیاید، تصمیم به قطع روابط دیپلماتیک با ایران گرفت که البته بعدا ابراز پشیمانی کرد، اما اکنون آنها که ایران را به ستیزه‌جویی با شیطان بزرگ متهم می‌کنند روسیاه هستند و آنچه مهم است تحقق وعده‌های امام راحل است که زمستان می‌رود و روسیاهی‌اش به دین‌ستیزان غرب‌گرا می‌ماند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با تشکر از اقدامات رئیس جمهور و دولتمردان بر لزوم اقدامات اساسی برای کنترل بازار و جلوگیری از نارضایتی مردم تاکید کرد و گفت:‌ لازمه این مسأله، تصفیه عناصر باقیمانده از دولت گرونگیر معیشت مردم است که فقط شیطان بزرگ را معادل دنیا می‌دانستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.