اذعان تحلیلگر اسرائیلی به نگرانی واشنگتن و تل‌آویو از توان پهپادی ایران

یک تحلیلگر صهیونیست اعلام کرد، پهپادهای ایران به منبع نگرانی همیشگی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی و یک سلاح خطرناک و موثر برای تهران تبدیل شده‌اند.

«یونی بن مناحم» تحلیلگر صهیونیست در یادداشتی اعلام کرد، «پهپادهای ایرانی به یک سلاح واقعا خطرناک در خاورمیانه تبدیل شده‌اند».

بن‌مناحم در ادامه این گزارش مدعی شد، ایران گروه‌های متحد خود در عراق، سوریه، حزب‌الله لبنان، حماس و جهاداسلامی در غزه را به این پهپادها مجهز کرده است.

وی سپس نوشت، این پهپادها به منبع نگرانی همیشگی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی و یک سلاح خطرناک و موثر برای ایران تبدیل شده است.

بن‌مناحیم تأکید کرد، پهپادها ماهیت نبرد هوایی در غرب آسیا را تغییر خواهند داد و نقشی مهم در نبرد نظامی آینده ایران و متحدان آن علیه رژیم اسرائیل خواهند داشت.

وی افزود، در دوره رئیس‌جمهور پیشین آمریکا «دونالد ترامپ» یک کارگروه آمریکایی-اسرائیلی به منظور بررسی راه‌‌حل‌های خطر پهپادهای ایرانی تشکیل شد و این کارگروه در دوره «جو بایدن» نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

اخیرا، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی از بیم تهدید پهپادهای ایران, در صدد تقویت لایه‌های راداری و پدافندی خود به ویژه در شمال فلسطین اشغالی است.

وبگاه «تایمز اسرائیل» به نقل از منابع مطلع نوشت، ارتش رژیم اسرائیل با توجه به تهدید فزاینده پهپادهای ساخت ایران که در سال‌های اخیر به خاورمیانه سرازیر شده‌اند، به طور قابل توجهی دفاع هوایی خود را به ویژه در شمال فلسطین اشغالی تقویت می‌کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.