پخش فیلم جنجالی «ارادتمند نازنین بهاره و تینا» متوقف شد!
 

عبدالرضا کاهانی نویسنده و کارگردان فیلم جنجال برانگیز«ارادتمند نازنین بهاره و تینا» دقایقی پیش در خصوص این فیلم نوشت:

از تمام کسانی که پیگیر تماشای فیلم «ارادتمند نازنین بهاره و تینا» هستند عذرخواهی می‌کنم. انتشار فیلم ارزش دردسر برای برخی همکارانم را در ایران  ندارد. همچنین ارزش انتظار شما برای تماشای فیلمی ناقابل را.

بدانید همه‌ی تلاشم را کردم. من تنها هستم. بسیار تنها! برای چنین مبارزه‌‌‌ی نابرابری به حمایت شرکای اصلی فیلم و دلگرمی برخی بازیگران اثر، همچنین به اتحاد جامعه‌ی صنفی سینما نیاز دارم که از آن‌ها بی‌بهره‌ام!

نمایش این فیلم به عنوان یک تصویر واقعی و فاقد پیام ارزشمند بماند برای آن زمان که نمی‌دانم! بیش از این وقت شما را تلف نمی‌کنم. با این حال با افتخار اعلام می‌کنم شخصیت‌های فیلمم را دوست دارم و خوشحالم به توصیه‌ی وزارت ارشاد عمل نکردم که آن‌ها را خشونت‌آمیز به سزای عمل‌شان برسانم و تماشاگر را به دروغ لبریز از پیام‌‌های دروغین اخلاقی کنم. دختران فیلم “ارادتمند” محصول فساد اجتماعی و اقتصادی‌ کشوری هستند که تمام اجزایش ریشه در تظاهر دارد! آن‌ زمان که احساس کردم دیگر نمی‌شود تصویر واقعی مردم را به خود مردم نشان داد ایران را ترک کردم!

فیلم من ممکن است اخلاق‌مدار نباشد اما دروغ نیست. هالیوودی نیست. کشمکش ندارد. تعلیق ندارد. سرگرمی ندارد. سینما ندارد. آموزگار ندارد. هیچ دارد و نمایش یکنواخت و بدون اوج و فرود زندگی برخی دختران کشورم را در سال۱۳۹۴

من به دروغ باختم. عذر مرا بپذیرید.

عبدالرضا کاهانی آبان ۱۴۰۰»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.