رئیسی: ۱۳ آبان یادآور پرچمداری امام بزرگوار در مقابل استکبار جهانی است

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به استان سمنان در جمع خبرنگاران درباره اهداف این سفر گفت: قبل از انجام این سفر مشکلات و کمبودهای استان سمنان در حوزه‌های مختلف مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته است و در جریان این سفر مصمم هستیم در جلساتی با مسئولین مربوطه و فعالان اقتصادی تصمیماتی روشنی را برای رفع مشکلات استان سمنان اتخاذ کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه استان سمنان از ظرفیت‌های متعددی در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و معدن برخوردار است‌، افزود: معتقدیم اگر این ظرفیت‌ها به درستی مورد بهره‌برداری قرار بگیرد می‌توانیم علیرغم برخی از کمبودها شاهد افزایش بهره‌وری و تولید در سطح استان باشیم و دولت فعال کردن همه این ظرفیت‌ها را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

رئیسی همچنین همجواری استان سمنان با سایر استان‌ها را از دیگر ظرفیت‌های پیشرفت و آبادانی استان سمنان دانست و گفت: مصمم هستیم با توجه ویژه به تمام ظرفیت‌های استان سمنان، تصمیماتی در راستای گره گشایی از مشکلات استان اتخاذ کنیم.
رئیسی در ادامه به تقارن سفر خود به استان سمنان با روز استکبار ستیزی اشاره کرد و گفت: ۱۳ آبان یادآور رشادت دانش آموزان و دانشجویان گرامی و پرچمداری امام بزرگوار در مقابل استکبار جهانی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.