تذکر یک نماینده به رئیسی درباره بورس/ مردم چشم‌انتظار هستند!

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نابسامان بازار بورس گفت: سرمایه‌های خرد مردم در بورس نابود شده و حالا چشم‌انتظار اقدام عملی دولت هستند.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین درمجلس در بخش پایانی جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی اظهار داشت:دولت جناب آقای رئیسی قول داد که ثبات را به بازار سرمایه باز می‌گرداند؛ سرمایه‌های خرد مردم در بورس نابود شده است و سؤال این است که چه زمانی اقدام عملی می‌شود؟ مردم چشم‌انتظار هستند.

وی در ادامه خطاب به وزیر بهداشت گفت: با وجود تامین ارز ۴۲۰۰ تومانی، مردم برای تامین دارو سرگردان هستند و داروهای موردنیاز آنها در بازار سیاه پیدا می‌شود.

سرمایه های مردم در بورس نابود شده است/ دولت اقدام عملی کند

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خبرهایی می‌رسد که در انبارهای سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی دارو وجود دارد، اما سازمان غذا و دارو اقدامی برای ترخیص آنها نمی‌کند.

نظری همچنین خطاب به وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: چه زمانی قرار است به این وضعیت آشفته بازار سامان دهید؟ چرا هر مغازه‌ای هر طور می‌خواهد به این مسأله ورود می‌کند؟

وی همچنین با انتقاد از تعلل و خودداری بانک‌ها به ویژه بانک کشاورزی در اجرا دستورالعمل امهال وام‌های کشاورزان آسیب‌دیده از خشکسالی گفت: مردم تحت فشار هستند و اینها می‌گویند چیزی به ما ابلاغ نشده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.