گزارش اقتصادنیوز از معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی؛

زلزله بیت کوین و اتریوم /جهش خیره کننده اوالانچ

کدخبر: ۴۵۳۱۶۵
اقتصادنیوز: در روزی که اتریوم موفق به ثبت رکورد جدید شد، بیت کوین نیز در عرض چند ساعت جهش خیره کننده ای را رقم زد و بیش از 4 هزار واحد رشد کرد.
زلزله بیت کوین و اتریوم /جهش خیره کننده اوالانچ

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین رمزارز برتر بازار، امروز رشد قابل توجهی را ثبت کرده و در عرض چند ساعت بیش از 4000 دلار به ارزش خود افزود است و اکنون در محدوده قیمتی 66 هزار دلار معامله می شود، و بالاترین قیمتی که تا لحظه تنظیم گزارش به ثبت رسانده است  66 هزار و 400 دلار است که بالاترین سطح قیمت طی سه هفته گذشته به شمار می رود.

رکوردشکنی تاریخی بیت کوین و اتریوم

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای دیجیتال، بیت کوین در این لحظه( 15:30 به وقت تهران) در کانال 66 هزار دلار ایستاده و در 24 ساعت گذشه رشد 6 درصدی را ثبت کرده است. رمزارز برتر بازار در بازه زمانی هفته گذشته رشدی 6 درصدی گذشته است و در کل تنها چند درصد با آخرین رکورد ثبت شده خود یعنی 67 هزار دلار فاصله دارد و در آستانه ثبت رکورد جدید  قرار دارد. ارزش بازار بیت کوین امروز به 1.240 تریلیون دلار افزایش یافته است.

رکوردشکنی اتریوم

در حالی که بیت کوین هنوز با سقف شکنی و ثبت رکورد جدید فاصله دارد، اتریوم  موفق به رکورد شکنی شد و از رکورد قبلی 4600 دلاری خود بسیار فراتر رفت.

اتریوم ، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار شده بزرگ بازار که مانند رهبر خود بیت کوین چند روز گذشته راکد بود، امروز با پیروی از حرکت افزایشی بیت کوین توانست رکورد جدیدی را در تراز 4800 دلار رقم بزند. باوجود آنکه اکنون از سطح رکورد جدید فاصله گرفته است و کاهش قیمت داشته او در کانال 4700 دلاری قرار دارد، اما همچنان 3 درصد رشد در 24 ساعت گذشته را نشان می دهد. اتریوم در بازه زمانی یک هفته نیز رشدی 9 درصدی را ثبت کرده است.

تحلیل‌گران علت اصلی رشد قیمت این دو ارز دیجیتال مهم را ترس از فشارهای تورمی عنوان کرده اند.

برندگان و بازندگان بزرگ بازار/ جهش خیره کننده رمزارز اوالانچ

سولانا با افت 3.5 درصدی ، و ترا با افت 1.3 درصدی و شیا با افت  2.1 درصدی امروز در محدوده قرمز بازار قرار دارند و بایننس کوین هم در 24 ساعت گذشته 2.7  درصد افت کرده و به 643 دلار رسیده است. BNB از ابتدای هفته در میان بزرگ تریین برنده های بازار جا داشته است و در مقیاس 7 روزه، 19 درصد افزایش قیمت داشته است.

سایر ارزهای بزرگ بازار مثل دوج کوین، ریپل، کاردانو، چین لینک همگی رشد قابل توجهی داشته اند و  اوالانچ با رشد 11  درصدی در 24 ساعت گذشته مهم‌ترین برنده در میان ارزهای بزرگ به شمار می رود. اوالانچ در مقیاس یک هفته رشد قابل توجه 45 درصدی را ثبت کرده است.

ارزش 2.7 تریلیون دلاری بازار ارزهای دیجیتال

 به طور کلی در 24 ساعت گذشته 109 میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابجا شد. ارزش بازار کریپتو امروز با رشد 3.87   درصدی بالاتر از 2.87  تریلیون دلار قرار گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید