رصد بازار خودروهای داخلی؛

تداوم رشد قیمت سایپایی در بازار خودرو + جدول

کدخبر: ۴۵۳۲۰۶
اقتصادنیوز:امروز 17 آبان 1400 رشد قیمت پرتیراژهای سایپاو با عبور نرخ دلار از مرز 28 هزار تومان تداوم یافت.
تداوم رشد قیمت سایپایی در بازار خودرو + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز تمام محصولات سایپا رشد یک میلیونی قیمت داشتند. رشدی که کاهش عرضه خودرو در آن بسیار اثرگذر است، اما همانند هفته گذشته از ابتدای هفته جاری و با رشد قیمت دلار بازار خودرو هم از مسیر دلار عبور کرد و شکل افزایشی به خود گرفته است. به گفته فعالان بازار استارت رشد قیمت خودرو از هفته گذشته زده شد رشدی که روز گذشته به جهش قیمت بدل شد و سایپایی تا   8 میلیون تومان هم افزایش قیمت داشتند، روندی که امروز تداوم داشت و بازار با رشد یک میلیونی قیمت خودرو روبرو شد.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت «شاهین» که روز گذشته با رشد 8 میلیون تومانی در بازار رکورد افزایش قیمت را زد بود، امروز هم یک میلیون تومان افزایش داشت و در بازار به 338 میلیون تومان رسید.

«تیبا صندوقدار» و «تیبا 2 معمولی» هم امروز رشد یک میلیون تومانی داشتند و در بازار به ترتیب 161 و 172 میلیون تومان قیمت گذاری شدند. «ساینا» هم در بازار امروز رشد یک  میلیون تومانی را تجربه کرد و در بازار  171 میلیون تومان عرضه شد.

اما با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «کوییکR» و «کوییک معمولی» هم امروز رشد یک میلیون تومانی در بازار داشتند و قیمت آنها به ترتیب در بازار به 181 و 176 میلیون تومان رسید.

سایپا 17

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید