پاسخ کوبنده سردار حاجی زاده به تهدیدات اسرائیل: بهانه دست ما بدهید، نابود می شوید

سردار امیر علی حاجی‌زاده در حاشیه مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد شهادت حاج حسن طهرانی مقدم اظهار کرد: امروز امنیت کشور مثال‌زدنی است و ما لزومی ندارد درباره حد توانمان حرف بزنیم چون به اندازه کافی دشمنان این را می‌گویند.

وی گفت: اینکه دشمنان می‌گویند که بیایید درباره موشک مذاکره کنیم و یا پهپادهای جمهوری اسلامی خاری بر چشم دشمنان شده است و می‌گویند اینها را باید محدود کنیم. سال‌ها تلاش دشمنان در حوزه تحریم تسلیحاتی به نتیجه نرسیده است. به ما اجازه واردات نمی‌دادند امروز هم ما را تحریم می‌کنند که ما صادرات نداشته باشیم.

 فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: قدرتی که امروز فراهم شده، نتیجه راه و روش فرهنگ شهدایی مثل شهید تهرانی مقدم است یعنی شهید مقدم و یاران شهیدش بنیانی را گذاشتند و راهی را به ما یاد دادند که مسیر موفقیت است.

وی با بیان اینکه این الگو فقط مختص فقط کار نظامی و امنیتی نیست، گفت: این الگو و روش در حوزه فرهنگ ، اقتصاد، سیاست و در هر جایی مورد استفاده است که اگر از آن استفاده کنیم به طور قطع موفق خواهیم شد.

سردار حاجی زاده ادامه داد: امروز روزی است که نیاز داریم از این روش‌ها و الگوها به ویژه در حوزه اقتصاد که عقب افتادگی داریم و مردم تحت فشار هستند، استفاده کنیم و بتوانیم سد فناوری‌های حوزه غیرنظامی را در زمینه‌های صنایع مختلف بشکنیم و این شدنی است.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شهید تهرانی مقدم و شهدای از این جنس، از دل همین مردم آمدند رشد کردند و ایستادگی کردند و روحیه خودباوری و خدا باوری داشتند و با اخلاص‌شان به این درجه رسیدند و امروز بنیانگذار یک کار بزرگ شدند.

وی تاکید کرد: تک تک جوانان ایران بالقوه خودشان شهید طهرانی مقدم هستند و باید در مسیر رسیدن به اهداف خود مقاومت و ایستادگی کنند.

 سردار حاجی زاده یادآور شد: زمانی مشکل ما موشک بود، امروز مسئله ما موشک نیست امروز مسئله ما در عرصه های دیگر است که باید آنها را دنبال کنیم و هر جمعی از جوانان در مجموعه فعال هستند به گفته مقام معظم رهبری آنجا را مرکز دنیا بدانند و آنجا را مهمترین کار برای خود تلقی کنند و اگر تلاش کنند و در مقابل سختی ها ایستادگی کنند و کارشان خالص آن باشد حتما مقدم آن کار می‌شوند و پیروز و موفق خواهند شد.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز به لطف خدا در حوزه دفاعی، نظامی و امنیتی به نقاط خوبی رسیده‌ایم و در سایه این امنیت باید در بقیه حوزه‌ها فعال شویم و یکی پس از دیگری مشکلات را حل کنیم.

وی درباره تهدیدات تکراری دشمنان که همه گزینه‌ها روی میز است گفت: مجموعه کشورهایی که در حال حاضر در دنیا وجود دارد تنها حکومت و رژیمی را که می‌بینید درباره بقا و موجودیت و ادامه حیات خود صحبت می‌کند و درباره این موضوع هم اندیشی می‌گذارند و دور هم جمع می‌شوند و جلسه می‌گذارند، رژیم صهیونیستی است.

 سردار حاجی زاده افزود: بنابراین رژیمی که راجع به موجودیت خود صحبت می‌کند این محکوم به نابودی است و چنین رژیمی نمیتواند درباره  کشور دیگری صحبت کند و تهدیداتی که هم می‌کند بیشتر مصرف داخلی برای خودشان دارد.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقامات رژیم صهیونسیتی می‌دانند که آنها می‌توانند آغاز کننده باشند ولی پایان کار با ماست؛ پایان این کار نابودی رژیم صهیونسیتی است و اگر بهانه ای دست ما بدهند، دیگر بعد از این دوره را نخواهند دید و قطعا نابودی آنها - به لحاظ تاریخی - جلو خواهد افتاد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.