رئیسی: دولت ساماندهی وضع اقتصادی و کنترل آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار دارد

رئیس جمهور در این بازدید که با همراهی استاندار تهران  و فرمانده انتظامی تهران بزرگ انجام شد، ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز با سالمندان، معلولان و کارکنان واحدهای مختلف گفت‌وگو کرد.

رئیسی در جمع مددکاران کهریزک گفت: کاری که شما امروز در این مرکز انجام می دهید یکی از جلوه های زیبای مشارکت مردمی در رفع آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به حمایت دولت از مشارکت های مردمی در امور اجتماعی اظهار داشت: باید اینگونه اقدامات مردمی را توسعه داد و کهریزک نمونه موفقی از مشارکت خیرین مردمی است.

رئیس جمهور با اشاره به برنامه دولت برای کاهش آسیب های اجتماعی گفت: ریشه برخی از آسیب های اجتماعی در مسائل اقتصادی است و دولت همزمان ساماندهی وضع اقتصادی و کنترل آسیب های اجتماعی را در دستور کار دارد.

رئیسی با اشاره به جلسه دیروز شورای اجتماعی خاطرنشان کرد: ما قانون کم نداریم اما با توجه به تعیین تکلیف قوانین برای دستگاه های مختلف باید بررسی شود که کدام دستگاه ها به وظایف خود عمل کرده اند و چه دستگاه هایی به وظایف خودشان عمل نکرده اند و علت آن چه بوده است.

رئیس جمهور با اشاره به بازدیدهای صبح امروز خود از دو مرکز درمان و کاهش آسیب های اجتماعی گفت: این آسیب دیدگان جزئی از خانواده ما هستند و باید سعی کنیم آنها را کمک کنیم.

در جریان این بازدید مدیر،‌ پزشکان و مددکاران مجتمع کهریزک توضیحات لازم درخصوص فعالیت ها و اقدامات درمانی و حمایتی خود بیان کردند و مددجویان حاضر در آن نیز،‌ از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با رئیس جمهور مطرح کردند.

رئیس جمهور در ادامه سفر خود به شهرستان ری، از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب های اجتماعی سروش در حاشیه شهرستان ری نیز بازدید کرد و با مددجویان و مدیران این مرکز به گفت‌وگو نشست و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

رییسی: خیریه کهریزک نمونه موفقی از مشارکت مردمی است

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.