طائب: اگر در مذاکره حق ما را ندهند با زور می‌گیریم

رئیس شورای‌ قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: مذاکره کنندگان باید به طرفین مذاکرات گوشزد کنند که اگر در مذاکره حق ما را ندهند ما این قدرت را داریم که با زبان زور حق مان را بگیریم و در آن صورت برای آنها خیلی گران تمام می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب با تاکید بر اهمیت اقتدار موشکی کشور و تاثیر آن در مذاکرات بین‌المللی گفت: حتی مذاکره کنندگان قبلی نیز در مذاکرات خود با کشورهای دیگر به نقاطی می‌رسیدند که اگر قدرت موشکی ایجاد شده توسط سردار طهرانی مقدم‌ها نبود، به همان اندازه هم به آنها چیزی نمی‌دادند.

وی با بیان اینکه «ظالم زیانی جز زور نمی‌فهمد چون در ذات ظالم زور است»، اظهار کرد: مذاکره کنندگان ما الان باید خط قدرت را حفظ کنند یعنی در مذاکرات به دشمن تفهیم کنند که اگر حق ما را به صحبت و عدالت ندهند، حق را با قدرت از او خواهیم گرفت. باید شرکت کنندگان در جلسات مذاکره این موضوع را بدانند؛ امروز آمریکایی ها این را فهمیدند؛ چراکه وقتی با زور به میدان آمد تا نفت نفت کش ما را بدزدد، ما با زور نفت را از آن‌ها پس گرفتیم.

رئیس شورای‌ قرارگاه راهبردی عمار تاکید کرد: مذاکره کنندگان باید به طرفین مذاکرات گوشزد کنند که اگر در مذاکره حق ما را ندهند ما این قدرت را داریم که با زبان زور حق مان را بگیریم و در آن صورت برای آنها خیلی گران تمام می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.