بادامچیان: می‌گفتند بدون رفع تحریم نمی‌توانیم واکسن وارد کنیم

«اسدالله بادامچیان» روز یکشنبه درباره عملکرد دولت سیزدهم در سه ماهه نخست اظهار کرد: عملکرد این دولت در مقایسه با دولت‌های قبل در مدت زمان سپری شده قابل مقایسه نیست. آیت‌الله رییسی در حوزه‌های مختلف موفق بوده و به ویژه در مسئله کنترل شیوع ویروس کرونا کارنامه موفقیت ‌آمیزی داشته است.

وی افزود: با آغاز به کار دولت دولت جدید تامین واکسن سرعت گرفت و همه شاهد بودیم که چگونه دولت با استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی موجود در حوزه بهداشت و درمان و همچنین امکانات و خدمات داخلی رکوردشکنی کرد و به صورت شبانه روزی به شهروندان واکسن تزریق شد. نیروهای مردمی هم چون عزم دولت را جدی دیدند، وارد میدان شدند و در واکسینه کردن مردم سنگ تمام گذاشتند.

می‌گفتند بدون رفع تحریم و پذیرش FATF نمی‌توانیم واکسن وارد کنیم


این فعال اصولگرا خاطرنشان کرد: به رغم اینکه مدیران اجرایی دولت قبل می‌گفتند بدون رفع تحریم و پذیرش FATF نمی‌توانیم واکسن وارد کنیم، این دولت به سرعت واکسن وارد کرد و امروز کار به جایی  رسیده کهاز مردم برای تزریق واکسن به مراکز بهداشتی دعوت می شود و به مرحله تزریق دُز سوم رسیده است

بادامچیان با بیان اینکه رییسی همراه با تامین معیشت در حال ریشه‌کن کردن کرونا است، عنوان کرد: مسئله بعدی این است که رییس جمهوری در هر مسئله، حادثه و موقعیتی در میان مردم حاضر می‌شود و از نزدیک مشکلات را مشاهده و برای رفع آن اقدام می‌کند.حضور رییس جمهوری در استان‌ها تشریفاتی نیست و  این حضور در تسریع حل گرفتاریهای مرم بسیار موثر است.

وی ادامه داد: موضوع بعدی در دولت سیزدهم انتصاب عناصر قابل قبول، متعهد، متخصص و سالم در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی است. اکثر قریب به اتفاق افرادی که امروز در راس دستگاه‌های اجرایی منصوب شده‌اند،  انسان‌های سالم و با انگیزه‌ای هستند و برای خدمت به مردم وارد کار شده اند.

انتخاب رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ در عضویت ایران در پیمان شانگهای موثر بود

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره عملکرد رییس جمهوری و دستگاه سیاست خارجی گفت: اولین و مهمترین اقدام در کارنامه دولت رییسی در مدت سپری شده پذیرش عضویت دائم ایران در پیمان سازمان همکاری‌های شانگهای بود. انتخاب شخص آیت‌الله رئیسی در پذیرش ایران به عنوان عضو اصلی در پیمان شانگهای بسیار تاثیر گذار بود.


بادامچیان با بیان اینکه آثار پذیرش عضویت دائم ایران در پیمان شانگهای را در آینده خواهیم دید، اظهار کرد: علی لاریجانی که مسئول روابط و تدوین قرارداد جدید بین ایران و چین بود به این دلیل از مسئولیت خود کنار کشید که طرف خارجی اعتماد بیشتری به تیم دولت جدید دارد و با این دولت بهتر کار خواهد کرد.

این فعال اصولگرا درباره رویکرد رییس جمهوری و وزیر امور خارجه در خصوص مذاکرات برای رفع تحریمهای هسته ای اظهار کرد: استراتژی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر این است که مذاکره، مذاکره نمی‌کنیم و این موضع از زبان وزیر امور خارجه بارها عنوان شده است. سیاستی که امروز ایران در رابطه با مذاکرات هسته‌ای دنبال می‌کند حصول نتیجه فوری از طریق رفع همه تحریم‌ها توسط آمریکا است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه انتظار مردم از شخصیتی چون آیت الله رئیسی، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است، یادآور شد: البته اینکه بلافاصله همه مسائل حل شود امری ناشدنی است. با این حال رویکرد دولت سیزدهم در مهار مشکلات بسیار موثر خواهد بود و شاهد هستیم که نظرسنجی‌ها میزان رضایت مردم از دولت سیزدهم و شخص ریس جمهوری را بالا ارزیابی می‌کنند. بدون تردید با حل مسئله گرانی‌های بی جهت، سطح رضایتمندی مردم از این حد هم بالاتر برود.

درویشیان کارنامه‌ای خوب و تجارب ارزنده و قابل اتکایی دارد

وی  درباره انتصاب حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان به عنوان «رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور» و «نماینده ویژه رئیس جمهور برای هماهنگی، پیگیری و اجرای نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد در دستگاه‌های اجرایی» توسط رییس جمهوری گفت: حجت‌الاسلام درویشیان فرد مسلطی است و در قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور کارنامه خوب و تجارب ارزنده و قابل اتکایی دارد.

بادامچیان تاکید کرد: اولین راه مبارزه با فساد سپردن مسئولیت‌های نظارتی به انسان‌های سالم، کارکشته، دارای کارنامه قابل رجوع و دارای شناخت به حوزه مسئولیت است. هرچه افراد متدین در دستگاه‌های اجرایی بیشتر شود، خروجی کار بهتر خواهد بود.

 این فعال سیاسی اصولگرا در پایان گفت: مدیران اصلی کشور اگر پاکدست و جدی باشند و هدفشان خدمت و به جا گذاشتن کارنامه آبرومندانه‌ای برای خود باشند، این رویکرد به زیردستان هم سرایت می‌کند و  در نهایت تبدیل به فرهنگ اجرایی می‌شود. این خود باعث محو شدن فساد و ریشه کن شدن این رویه ناسالم و مضر می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.