آخرین خبرها از معاملات امروز بازار جهانی رمزارزها

صبح امروز ساعت ۸:۴۵ (به وقت تهران) ارتقای تپروت در بلاک شماره ۷۰۹,۶۳۲ بیت کوین فعال شد. این به‌روزرسانی که جامعه ارز دیجیتال مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، آغاز عصری جدید در شبکه بیت کوین است و وضعیت بلاک چین این ارز دیجیتال را از نظر امنیت، حریم خصوصی و مقیاس‌پذیری بهبود می‌بخشد. برخی از کارشناسان معتقدند که به‌روزرسانی تپروت شبکه بیت کوین می‌تواند در آینده موجب افزایش قیمت کوین شود و همچنین فعالیت‌های معاملاتی بیت کوین نیز در هفته جاری بیشتر شود.

قیمت بیت کوین در ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران در محدوده قیمتی ۶۴  هزار و ۴۷۰ دلار معامله می شود. بیت کوین در  ۲۴ ساعت گذشته رشد ۱.۲ درصدی و در  ۷ روز گذشته رشدی ۳.۹  درصدی را به ثبت رسانده است. ارزش بازار بیت کوین اکنون به ۱.۲۱ تریلیون دلار رسیده است.

نوسان اتریوم در کانال ۴۶۰۰ دلاری

اتریوم، رمز دوم بازار  که در چند روز گذشته به سقف قیمتی ۴ هزار و ۹۰۰ دلار رسیده بود، افت کرد و تا محدوده قیمتی ۴۵۱۹ هزار دلار رسید، اما پس از آن خودررا به بالای محدوده ۴۶۰۰ دلار رساند. اتریوم اکنون با قیمت ۴ هزار و ۶۱۰ دلار در نوسان است.

برندگان و بازندگان بزرگ بازار

اغلب آلت‌کوین ها از دیروز نسبتاً راکد مانده اند. کاردانو و یو اس دی کوین هر دو افت قیمت را تجربه کرده‌اند و اکنون به ترتیب با قیمت ۲.۰۴ دلار و ۱۴ دلار معامله می‌شوند.

متن کامل این گزارش را با تیتر «سیگنال مهم برای قیمت بیت کوین/ اوالانچ رکورد زد»‌ در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.