نرخ سکه در معاملات پشت خط کاهشی شد

سکه خیره به بازار دلار /پیش بینی قیمت سکه امروز

کدخبر: ۴۵۴۸۲۵
در معاملات پشت خطی قیمت سکه دیشب 12 میلیون و 465 هزار تومان اعلام شد که نسبت به یکشنبه شب 155 هزار تومان پایین تر بود.
سکه خیره به بازار دلار /پیش بینی قیمت سکه امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه روز گذشته به تبعیت از کاهش قیمت دلار در سراشیبی قرار گرفت و با 12 ملیون و 450 هزار تومان خرید و فروش شد.  با احتساب قیمت 28 هزار و 200تومان برای دلار اندازه قیمت واقعی سکه 12 میلیون و 368 هزار تومان بدست می آمد و حباب قیمتی سکه 0.66 درصد بود.

اما در معاملات پشت خطی قیمت سکه دیشب 12 میلیون و 465 هزار تومان اعلام شد که نسبت به یکشنبه شب 155 هزار تومان پایین تر بود. 

همچنین این قیمت نسبت به بازار روز دوشنبه 15 هزار تومان ارزان تر بود. 

قیمت سکه طی هفته گذشته رشد قابل توجهی پیدا کرد.  رشد قیمتی سکه به عوامل مهمی از جمله قیمت دلار بستگی دارد.

در صورتی که قیمت دلار در روند معاملاتی امروز  بالای نرخ 28 هزار و 200 تومانی قرار بگیرد احتمالا نرخ سکه مجددا بالا خواهد رفت.

نگاه معامله گران به اخبار برجام

دیشب بخشی از بازیگران فلز گران بهای داخلی سعی می کردند اخبار برجام و گفتگو های علی باقری با همتایان چینی و روسی را مورد توجه قرار دادند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی مجازی با همتایان چینی و روسی خود درباره دور آتی مذاکرات وین تأکید کرد که لغو وثر تحریمهای غیرقانونی آمریکا یک ضرورت و اولویت اصلی مذاکرات پیش رو است.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز  در گفتگوی تلفنی وزیر امورخارجه و همکاری های بین المللی ایتالیا: تمامی طرف ها به این درک مشترک رسیده اند .دولت جدید ایران دولتی عملگرا و نتیجه محور است.دیدگاهمان را با اطراف مذاکره به اشتراک گذاشته ایم و برای رسیدن به یک توافق خوب آماده‌ایم.‌

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید