موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: ما در مجلس متولد شدیم که امروز نماینده مجلس هستیم؟

عباس گودرزی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: آن روزی که از تریبون مجلس نام مسعود فیاضی قرائت شد، جمعی از نماینگان مخالفت خود را درباره این گزینه اعلام کردند. بنده به یکی از مخالفان فیاضی گفتم مگر شما صحبت های وی را شنیدید که گفت خیر. اما فیاضی از بدنه وزارت آموزش و پرورش نیست.

وی بیان کرد: بنده به آن نماینده گفتم که ما در مجلس متولد شدیم که امروز نماینده مجلس هستیم؟ همین سوء برداشت نشود و قصد بنده اسائه ادب به نمایندگان نیست اما منظورم این است که برخی از نمایندگان با آنکه سابقه زیادی در عرصه نمایندگی ندارند، از برخی از نمایندگانی که سابقه بیشتری دارند، فعالیت های مهمتری را  انجام داده اند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بر این اساس اگر کسی از روز اول در دستگاهی شاغل نبوده است، به این معنا نیست که قدرت مدیریت ندارد. در فضای مجازی برخی از افراد سعی می کنند که ذهن مسئولان را مهندسی کنند در حالی که مجلس انقلابی به اوضاع کشور مسلط ا ست و محاسبات دقیق کشور را می داند.

گودرزی گفت: وزارت آموزش و پرورش نیازمند وزیری است که اهل پژوهش باشد و سیاست پژوهی کند که فیاضی این ویژگی را دارد. فیاضی در بحث سیاست پژوهی و اتصال حوزه و دانشگاه بسیار موفق بوده است و همچنین ذهن برنامه ریزی دارد و راه حل های زیادی را برای رفع مشکلات آموزش و پرورش ارائه کرده و قادر به رفع این مسائل است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.