پاسخگویی وزیر کشور به سوالات نمایندگان مجلس

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از حضور وزیر کشور در جلسه امروز این کمیسیون و پاسخگویی به سوالات دو تن از نمایندگان خبر داد.

روح الله نجابت ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون وزیر کشور جهت پاسخگویی به سوالات آقایان ذاکر و صباغیان حضور یافتند. آقای صباغیان مهلت یک ماهه ای به وزیر جهت پاسخ به سوالات دادند و رسیدگی به سوالات ایشان به یک ماه بعد موکول شد.

وی در ادامه اظهار کرد: آقا ذاکر نیز دو سوال طرح کردند یکی در خصوص مدیریت پسماند شهرداری ها و سوال دیگری در خصوص توزیع ناوگان حمل و نقل شهری در نقاط مختلف کشور مطرح کردند. مقرر شد در اسرع وقت ایشان جلسه ای با معاون عمرانی وزیر کشور برگزار کنند و سپس نظر خود را در خصوص قانع شدن یا نشدن از پاسخ ها اعلام کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در ادامه جلسه نیز معاون بنیاد مسکن حضور یافته و گزارش کاری از برنامه ها و اقدامات خود در این مدت ارائه کردند. بحثی که جدی تر در این جلسه دنبال شد موضوع رسیدگی به طرح های هادی روستاها بود. در نهایت مقرر شد تا در جلسه بعدی با حضور دستگاه های چهارگانه امور اراضی، محیط زیست، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی این بحث به طور دقیق تر دنبال شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.