انصارالله یمن خبر داد: کنترل مأرب در دست ارتش یمن است

القحوم به شبکه خبری المیادین گفت که عربستان سعودی در وضعیت سردرگمی و جنون قرار دارد.

وی همچنین خبر داد که ارتش و کمیته‌های مردمی بر اساس یک استراتژی روشن حرکت می‌کنند که مبتنی بر آزادسازی هر وجب از یمن است.

این مسئول انصارالله با بیان اینکه باید پاسخ عربستان را داد، خاطر نشان کرد: عربستان سعودی باید متوجه شود که یمن طعمه آسانی نیست.

القحوم گفت که نبرد مارب اکنون تقریبا به پایان رسیده است و عربستان باید یمن را ترک کند و از آن دست بردارد.

وی با اشاره به اینکه درهای صنعاء به روی همه مردم استانهای جنوبی باز است، تصریح کرد، دولت یمن، موافق گفت‌وگو و تفاهم است.

عضو دفتر سیاسی انصارالله خطاب به مسئولان سعودی هشدار داد که نیروهای  یمنی آنها را غافلگیر خواهند کرد و به تجاوز به یمن پایان، و به آن پاسخ خواهد داد؛ لذا عربستان باید تاوان این تجاوز را بپردازد.

القحوم با بیان اینکه دولت یمن، تماسهای زیادی با همه گروههای مارب داشته است، گفت: «با استانهای جنوبی به تفاهم رسیده‌ایم... تنها مشکل ما با عربستان این است که بایداز تجاوزاتش، درس بگیرد».

وی همچنین تأکید کرد، دست متجاوزان سعودی و آمریکایی به یمن قطع خواهد شد و «جنگ بعدی ما پس از مأرب، به سمت گذرگاه الودیعه (بین عربستان و یمن) خواهد بود».

این مسئول انصارالله با تأکید بر اینکه نیروهای یمنی انزوایی را که دشمنان، خواستار آن بودند، در هم شکستند، درباره تجاوزات ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی افزود: «این تجاوز، همه مردم یمن را هدف قرار داد نه فقط انصارالله را. بنابراین عربستان باید مسئولیت آن را بر عهده بگیرد».

القحوم با اشاره به تماسهای ریای برای جلوگیری پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی، در پایان تصریح کرد: عربستان بیهوده در تلاش است تا ما را متوقف کند؛ زیرا این کشور، تصمیم گیرنده نیست، بلکه آلت دست آمریکایی-صهیونیستی است.

انصارالله: کنترل مأرب در دست ارتش یمن است

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.