گفت‌وگوی مهمانان برنامه فاکس‌نیوز درباره احتمال تغییر معاون بایدن

به گزارش فاکس نیوز، مهمانان تلویزیون فاکس در برنامه‌ای با توجه به روابط بین بایدن و کامالا هریس، معاون رئیس جمهوری آمریکا، درخصوص احتمال تغییر هریس در میانه ریاست جمهوری بایدن یا تغییر وی در انتخابات ۲۰۲۴ گفت‌وگو کردند.

دانا پرینو، یکی از مهمانان این برنامه اشاره کرد که روند تغییر معاونت رئیس جمهوری آمریکا در میانه ریاستش گرچه عجیب و نادر به حساب می‌آید اما کاری بی‌سابقه نیست.

تاکنون نزدیک به ۱۲ رئیس جمهور به ریاست خود بدون معاون ادامه یا اینکه در میانه ریاستشان، معاونان خود را تغییر داده‌اند.

این برنامه تلویزیونی در فاکس استدلال کرد که دولت فعلی نمی‌خواهد مردم آمریکا متوجه شوند که مشکلی بین جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و کامالا هریس، معاونش وجود دارد.

پرینو گفت: این یکی از همان مواردی است که کاخ سفید از شما انتظار دارد که هر آن چیزی را که می‌بیند باور نکنید. ما می‌دانیم که مشکلی در میان است. آن‌ها جلسه کابینه را برای روزی تنظیم کردند که کامالا هریس حتی در کشور حضور ندارد و درست از همان موقع همه داستان‌ها شروع شد.

همچنین این مهمان خاطرنشان کرد که مقامات کاخ سفید از جمله جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید و رونالد کلین، رئیس دفتر کاخ سفید به دنبال این بوده‌اند که چنین نظریاتی را درخصوص بایدن و معاونش رد کنند.

به گفته مهمان دیگری در این برنامه، کلین ادعا کرده است که همه چیز خوب است.

مهمانان دیگر نیز در این برنامه حضور داشتند و گمانی زنی‌ها و نظراتی پیرامون هریس، معاون بایدن و جا به جایی وی با شخص دیگری توسط دولت آمریکا رد و بدل شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.