شهر خبر
گزارش اقتصادنیوز از بازارهای جهانی

هجوم خریداران به بازار رمزارز

کدخبر: 455673
اقتصادنیوز: در آخرین روز هفته، طلا و بیت‌کوین هر دو کم وبیش روندی نزولی را پیش گرفتند.

به گزارش اقتصادنیوز ، پس از اظهارنظر برخی مقامات فدرال رزرو در مورد شتاب تیپرینگ و افزایش ارزش دلار، قیمت طلا روندی کاهشی در پیش گرفت.

تورم و سخنان مسئولان فدرال رزرو بازیگران مهم در تعیین قیمت طلا در روزهای اخیر هستند.در حال حاضر معامله گران باید ببینند که در چند هفته آینده چه اتفاقی می افتد و فدرال رزرو در مورد نرخ بهره چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

gold

خرید بیت کوین

بیت کوین هفته وحشتناکی را سپری می کند زیرا دلار شاهد پیشروی قدرتمندی بوده و با توجه به چشم‌انداز اقتصادجهانی بسیاری از معامله گران ارزهای دیجیتال تمرکز خود را به رمزارزهاهایی مانند اتریوم و بایننس‌کوین تغییر دادند.

اکنون که بیت کوین نسبت به رکوردهای ثبت شده در اوایل ماه، حدود 20 درصد کاهش ارزش پیدا کرده است، برخی از بازیگران به صف خریداران این رمزارز اضافه شدند.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، افرادیکه که در دوره شش تا ۱۲ ماهه گذشته بیت‌کوین خریده‌اند مصمم به نگه داشتن اندوخته‌های خود هستند.

حتی در بالاترین سطح تاریخ، فروش پایین باقی ماند و hodl (به معنی نگهداری رمزارز‌ برای مدتی طولانی)یک ساله بیشترین سهم از عرضه فعلی بیت کوین را به خود اختصاص داد.

Screen Shot 1400-08-28 at 23.58.28