قیمت سکه در معاملات پشت خطی ارزان شد

قیمت سکه منتظر دلار و طلا /سکه ریزشی می شود؟

کدخبر: ۴۵۵۹۱۸
اقتصادنیوز : قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته بر مدار نزول پیش رفت.
قیمت سکه منتظر دلار و طلا /سکه ریزشی می شود؟

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه در معاملات نقدی عصر روز گذشته 55 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد. سکه در انتهای معاملات دیروز 12 میلیون و 415 هزار تومان داشت.

افت قیمت سکه در واکنش به ریزش قیمت اونس طلا اتفاق افتاد. قیمت طلای جهانی جمعه شب گذشته از مرز 1850 دلار عقب نشینی کرد و در نهایت بر روی 1845 دلار قرار گرفت. 

قیمت سکه سرازیر می شود؟

 به نظر می رسد مهم ترین مساله برای معامله گران سکه واکنش دلار به مرز ۲۸ هزار تومانی است. برگشت دلار به سوی محدوده ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان می تواند کاهشی ها را به صورت موقت از بازار سکه خارج کند.

از سوی دیگر در صورتی که روز یکشنبه، دلار افزایش خاصی را تجربه نکند، سکه حتی می‌تواند به کانال ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی سرازیر شود. 

در کنار این، به گفته فعالان، خط هزار و ۸۵۰ دلاری اونس طلا برای بازیگران بازار سکه اهمیت ذهنی زیادی داشت. به عبارت دیگر، از دست رفتن خط یاد شده موجب شد انتظار معامله‌گران سکه برای افت بیشتر اونس طلا افزایش پیدا کند.

قیمت سکه در معاملات پشت خطی همچنان کاهشی

در معاملات پشت خطی قیمت سکه دیشب 12 میلیون و 375 هزار تومان اعلام شد که نسبت به جمعه شب گذشته 85 هزار تومان پایین تر بود. قیمت سکه در معاملات پشت خطی جمعه شب بر روی 12 میلیون و 460 هزار تومان قرار داشت.

 

 
 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید