این استان امروز فوتی کرونایی نداشت

پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ گونه مورد فوتی ناشی از کرونا در کهگیلویه وبویراحمد گزارش نشده است و مجموع قربانیان کرونا در استان هزار و ۱۲ تن است.

او افزود: هم اکنون ۱۷۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که ۷۱ تن از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۷ تن در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
یزدان‌پناه اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۸۱ هزار و ۴۵۸ تن بهبود یافته گزارش شده است.
او ادامه داد: از ۴۸۸ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۳۱ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و چرام بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شرکت نکردن در تجمعات و دورهمی‌ها، رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از عادی انگاری‌ها از مهمترین راهکار‌ها برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد است.
یزدان‌پناه از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست هرچه سریع تر با مراجعه به مراکز واکسیناسیون خود را در برابر این بیماری کشنده و خطرناک ایمن کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.