رییسی برای دومین بار به لرستان می‌رود

براساس این گزارش، این دومین سفر حجت الاسلام رئیسی به لرستان طی امسال است و نخستین سفر ایشان در کسوت ریاست قوه قضائیه بوده است.

جزئیات و برنامه‌های سفر حجت الاسلام رئیسی به لرستان به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

استاندار لرستان در این رابطه پیش از این اظهار داشت: در سفر آیت الله رئیسی و هیئت همراه به لرستان برنامه‌های متنوعی گنجانده شده که شامل دیدار با اقشار مختلف مردمی، بازدید از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و برگزاری جلسات خواهد بود.

فرهاد زیویار افزود: ضرورت دارد فرمانداران در فرصت باقیمانده نسبت به ارائه گزارش آخرین وضعیت مشکلات و مطالبات و ارائه به استانداری جهت انعکاس به رئیس جمهور محترم اقدام کنند.

وی تاکید کرد: سفر رئیس‌جمهور به لرستان فرصتی مغتنم برای پیگیری مطالبات مردمی است که با صرف ساعت‌ها کار کارشناسی و برنامه ریزی مناسب، با هدف بهره برداری به نفع مردم استان انجام شده است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: سدها و راه آهن استان در حوزه‌های نیرو و راه و شهرسازی را می‌توان به عنوان پروژه‌های مهم در سفر آتی رئیس جمهور به استان مطرح کرد.

زیویار یادآور شد: در موضوع سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه به لرستان لازم است نگاه مسئولین مطالبه گرایانه، استانی و در راستای انتفاع تمام مردم استان باشد.

دومین سفر رییسی به لرستان در سال جاری

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.