ایلان ماسک تغییر شغل می دهد

رویترز، ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان و مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس با انتشار توئیتی اعلام کرد که به فکر ترک شغل  خودش است و می‌خواهد  به سلبریتی فضای مجازی تبدیل شود.

ایلان ماسک در این توئیت بدون اشاره به جزئیات گفت: "به فکر ترک شغل و تبدیل شدن به اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی هستم". هنوز اطلاعات کاملی درباره جدی بودن، صحبت‌های ایلان ماسک در دسترس نیست. او علاوه بر مدیریت شرکت خودروسازی تسلا، موسس و مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس است و همزمان مدیریت استارت‌آپ و شرکت Neuralink، Boring را برعهده دارد. همچنین ماسک در طی یک کنفرانس تلفنی گفت که انتظار دارد برای «چند سال آینده» مدیرعامل شرکت تسلا باشد.

ایلان ماسک، در فکر ترک شغلش! /

ایلان ماسک می‌گوید: "نیاز دارم وقت آزاد بیشتری در طول هفته داشته باشم، زیرا در ۷ روز هفته، فعالیت کاری‌ام بسیار است." در ماه گذشته ایلان ماسک از دنبال کنندگان خود در توئیتر پرسید: "آیا ۱۰ درصد از سهام خود در شرکت خودروسازی تسلا را برای فروش بگذارم، که اکثریت کاربران با او موافقت کردند.پس از انتشار این توئیت ارزش سهام او ۹ درصد افت پیدا کرد. ماسک تاکنون نزدیک به ۲۱ میلیارد دلار از سهام خودش را فروخته است.

ایلان ماسک، در فکر ترک شغلش! /

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.