بن سلمان از امیر کویت نشان افتخار گرفت+عکس

وی در این باره گفت که در جریان این دیدار برخی موضوعات و مسائل مهم و راه‌های حمایت و تقویت روابط دوجانبه میان دو کشور و ملت برادر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این مقام کویتی همچنین تصریح کرد، در جریان این سفر درباره آخرین تحولات در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین روابط برادرانه و تاریخی میان ریاض و کویت گفت‌وگو شد.

امیر کویت طی مراسم استقبال رسمی از ولی‌عهد سعودی در کاخ "بیان" بزرگ‌ترین نشان افتخار کویت را به دلیل اقدامات محمد بن سلمان در عربستان به او اهدا کرد.

بن سلمان پس از اتمام سفرش به کویت و ترک این کشور دو پیام جداگانه به امیر و ولیعهد کویت ارسال و از آنها تشکر و قدردانی کرد.

امیرکویت به بن سلمان نشان افتخار داد/عکس

در پیام بن سلمان به امیر کویت آمده است: در حالی که کشور برادر شما را ترک می‌کنم، با کمال میل مراتب تشکر و قدردانی خود را به دلیل استقبال گرم و میهمان نوازی سخاوتمندانه از من و هیئت همراهم اعلام می‌کنم.

بن سلمان تاکید کرد: این سفر عمق روابط تاریخی و منحصر به فرد میان عربستان و کویت را تایید کرد.

بن سلمان در پیامی به ولیعهد کویت نیز ضمن تشکر و قدردانی از او، نوشت: گفت‌وگوهای مشترکی که انجام دادیم بر استحکام روابط برادرانه میان دو کشور برادر و تمایل به تعمیق همکاری‌ها و تقویت و تحکیم روابط در همه زمینه‌ها تاکید داشت.

بن سلمان در پایان برای امیر و ولیعهد کویت آرزوی سلامتی و برای ملت این کشور آرزوی ثبات و شکوفایی کرد.

ولیعهد سعودی از سه‌شنبه گذشته، سفر به کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس را با ورود به مسقط، پایتخت عمان آغاز و پس از آن به امارات، قطر، بحرین و کویت سفر کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.