واکنش نماینده زن مجلس به انتشار فیلم بحث تندش با کارگران+فیلم

فاطمه مقصودی عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس گفت: متأسفانه در یک فیلم تقطیع شده و سودجویانه، حضور بنده را در جمع صمیمی کارگران که از جانم بیشتر دوستشان دارم و مدتی است از آنها در حال دفاع هستم، خواستم محل تجمع را ترک کنند تا راحت تر کارشان را پیش ببرم که این درخواست با استقبال پرشور و صمیمانه آنها همراه بود و خوشبتخانه انجام داده و محل را ترک کردند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه احداث طرح‌های نمایشی به منظور منافع باندی خسارت‌ به بار آورده است، گفت: مسئولان از کارهای نمایشی به شدت برحذر باشند و کار علمی و دقیق انجام دهند که نتیجه هرچه شود، برای عموم ملت قابل قبول و معتبر است.

فاطمه مقصودی در نشست علنی صبح امروز( یکشنبه، ۲۱ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه برخی هنوز جرأت نکرده اند از برخی پل ها عبور کنند اما ادعایشان گوش فلک را کر کرده، گفت: برخی زنده و پر حرارت بوده و به لحاظ ساختار فکری و به دور از هیاهو و حاشیه، فقط کار می کنند و صد البته راه خدمت صادقانه و مردمی بودن در مقابل پایه های سست و لرزان کانون های قدرت و ثروت جدید، شبکه پیچیده منفعت طلبان ناکارآمد، راهی دشوار است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فکر و ذکر مسئول تراز انقلاب، کار شبانه روزی برای حل مشکل مردم، بدون رویکرد باندی و منفعت طلبی های سیاسی و زودگذر است، گفت: مسئولان از کارهای نمایشی به شدت برحذر باشند؛ کار علمی و دقیق و از روی اخلاص به هر نتیجه که برسد، برای عموم ملت قابل قبول و معتبر است.

وی در ادامه با بیان اینکه هر کجا که یک مدیریت انقلابی فعال و پرتحرک و مخلص داشتیم، کار پیش رفته است، عنوان کرد: ما بن بست نداریم؛ ما می توانیم پیش برویم و باید کمی به خود تحرک بیشتر داده و با برنامه کارشناسی شده حرکت کنیم. در شرایط کنونی باید طرح های بدون اولویت را کنار گذاشته و همگان با تمام وجود به خواسته ها و اولویت های مردم در زمینه های معیشت و اشتغال پرداخته و آن را اولویت اقدامات مجلس قرار دهیم.

مقصودی با بیان اینکه دولت باید مدیرانی با اعتقاد به اصول در سیره عملی امامین انقلاب از قبیل پایبندی به خطوط اسلام، انقلاب و امام(ره)، تلاش برای اقامه عدالت اجتماعی و به تبع آن هموارسازی راه خدا در مقابل پای مردم انتخاب کند، یادآور شد: مدیریت انقلابی و کارآمد داشتن روحیه انقلابی در میان مدیران است؛ مراقب باشیم از مسئولانی استفاده شود که به دنبال کامجویی از قدرت نباشند. عادل و پرتلاش باشند، قاطعیت در عمل داشته باشند، مسئولیت را غنیمت و طعمه دنیا ندانند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار داشت: در کارهایی که دولت در مناطق مختلف انجام می دهد و یا قصد انجام دارد باید بررسی های جدی و مبتنی بر کار کارشناسی انجام شود تا اشکالاتی پیش نیاید. به طور مثال احداث یک طرح در یک منطقه بدون در نظر گرفتن شرایط می تواند اشکالاتی ایجاد کند مانند شرایط کنونی که احداث برخی طرح های نمایشی به منظور منفعت طلبی های زودگذر سیاسی و باندی، تبعاتی را در برخی مناطق به دنبال داشته است.

وی افزود: سختی در راه انجام کارهای قانونی عین عبادت است زیرا بر اساس آن، تمام رابطه ها، منافع شخصی و باندی فرو می ریزد.

مقصودی ادامه داد: در راستای پیگیری مسأله شرکت خودروسازی شهرستان بروجرد که چند سال است به مشکل برخورد کرده و کارگران مظلوم، ۱۱ ماه است حقوق دریافت نکرده اند، حضور یافتم. زمانی که وزیر صمت را محاصره کرده بودند، خوشبتخانه با مساعدت ریاست جمهور، وزیر و مسئولان شهرستان توانستیم مشکل را حل کنیم و شرمنده کارگران و خانواده های شریف آنها نشویم و گره کور چندساله را درحال باز کردن هستیم.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس ادامه داد: متأسفانه در یک فیلم تقطیع شده و سودجویانه، حضور بنده را در جمع صمیمی کارگران که از جانم بیشتر دوستشان دارم و مدتی است از آنها در حال دفاع هستم، خواستم محل تجمع را ترک کنند تا راحت تر کارشان را پیش ببرم که این درخواست با استقبال پرشور و صمیمانه آنها همراه بود و خوشبتخانه انجام داده و محل را ترک کردند.

وی اضافه کرد: شاهد سوءاستفاده عده ای برای حمله به خدمات صادقانه اینجانب و به خاطر جدیت در کلامم شدم لذا از همه مردم شریف و فعالان مجازی درخواست می کنم هرگز به فیلم های تقطیع شده توجه نکنند. باید بازی سوءاستفاده از فیلم های تقطیع شده در این کشور به اتمام برسد.

مقصودی در ادامه با بیان اینکه فلسفه وجود مجلس و نمایندگان مردم، داشتن دغدغه مردم است، گفت: امروز عبور از ساختارهای فسادزا و بده بستان های سیاسی و عبور از مدیران ناکارآمد و حلقه خسته و بسته مدیریتی در تمام سطوح ملت باید برطرف شود. مدیران امروز باید معتقد به گفتمان دولت جوان و انقلابی باشند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می رود بانیان شرایط موجود در راه تغییر، به نفع مردم عبور کنند. ما در کنار دولت نشان که داده به دنبال کار کارشناسی علمی و رعایت عدالت است، مصمم هستیم و می ایستیم و با مجاهدت و صادقانه تلاش می کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.