خط و نشان فرمانده نیروی هوایی ارتش برای دشمنان

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، در جمع فرماندهان و اساتید دانشگاه هوایی شهید ستاری و پایگاه شهید اکبری (کوشک نصرت) گفت: ما در مجموعه نیروی هوایی در راستای ارتقای توان و آمادگی‌های رزم برای پاسخگویی هوشمندانه به هر سطح و نوع از تهدید هوایی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.

  وی ادامه داد: رشد سرمایه انسانی با رویکرد ساخت نیروی هوایی دانشمندِ تراز نظام اسلامی از اصول مهم نیروی هوایی در تعامل با  سایر بخش‌های لشکری و کشوری است.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به نقش دانشگاه شهید ستاری افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب نباید از نقش دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری غافل شویم چرا که این دانشگاه فضایی برای تربیت افسران متعهد، متخصص و ولایت مدار است که در رسیدن به اهداف متعالی نقش بسیار مهم و پررنگی را ایفا می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما قصد جنگ با هیچ کشوری را نداریم خاطر نشان کرد: دکترین ما دفاعی است و قصد تجاوز به هیچ کشوری را نداریم ولی با آمادگی کامل در مقابل هر گونه تجاوز با قدرت تمام و پشیمان کننده ایستاده و جواب دندان شکنی به دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم داد.

فرمانده نیروی هوایی در پایان با اشاره به قدرت پهپادی ارتش گفت: پهپادها فن آوری پیشرفته، در دسترس، ارزان و دارای کاربردهای متنوعی هستند. این فنآوری به یکی از مؤلفه‌ های مهم جنگهای غیر متقارن تبدیل شده و به لطف خدا به پیشرفت های قابل توجهی در حوزه پهپاد رسیده ایم.

شایان ذکر است در این بازدید امیر سرتیپ واحدی از بخش های مختلف پایگاه شهید اکبری بازدید و ضمن بررسی مسائل آموزش خلبانی دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری دستورات لازم را برای بهبود وضعیت آموزشی صادر کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.