آسمان این استان‌ها فردا بارانی خواهد بود

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، بارش پراکنده باران در برخی استان ها را شاهد خواهیم بود.

روز شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰، برای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال بوشهر و جنوب استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل نیز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه نیز در استان‌های واقع در جنوب غرب و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در بخش‌هایی از مرکز، شرق و شمال شرق نیز شاهد بارش پراکنده خواهیم بود. دوشنبه در نیمه غربی کشور و سه‌شنبه علاوه بر نیمه غربی در شمال شرق شاهد بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود.

همچنین روز جمعه آلودگی هوا در برخی شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور ادامه خواهد داشت.

آسمان تهران روز شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰، ابری همراه با بارش باران با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه نیمه‌ابری تا ابری و گاهی همراه با وزش باد و بارش پراکنده با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای جمعه و شنبه ۲۶ و ۲۷ آذر، اهواز با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان کشور است. ارومیه با بیشینه دمای ۶ درجه سانتی‌گراد و روز شنبه با بیشینه دمای ۸ درجه سانتی گراد خنک‌ترین مراکز استان کشور خواهند بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.