ردپای یک خبر کذب در بازار ارز؛

قیمت طلا و سکه از نفس افتاد/دلار عقب نشست

کدخبر: ۴۶۲۸۵۳
اقتصادنیوز: در بازار ارز و طلای امروز شاهد افت دسته جمعی قیمت دلار متشکل ، قیمت طلا ، قیمت سکه و قیمت طلا بود.
قیمت طلا و سکه از نفس افتاد/دلار عقب نشست

به گزارش اقتصاد نیوز ،  قیمت دلار در بازار متشکل امروز  با افت 135 تومانی روی 27 هزار و 67 تومان قرار گرفت. 


در اکو ایران ببینید، 

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی امروز 

صرافی ملی هم در دومین روز  این هفته قیمت دلار و قیمت  یورو  را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۸۹۸ (بیست و شش هزار  و هشتصد ونود و هشت تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷,۴۴۱ (بیست و هفت هزار  وچهارصد وچهل  و یک تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۰,۱۹۸ (سی  هزار وصد و نود و هشت تومان) و قیمت فروش یورو ۳۰,۸۰۸ (سی  هزار وهشتصد و هشت تومان) است.

قیمت درهم  همچنان در حال نزول

قیمت درهم از روز پنجشنبه گذشته بر مدار کاهش افتاده است و این روند نزولی کماکان ادامه دارد. درهم روز گذشته با افت 60 تومانی به مرز 8 هزار و 200 تومان رسید  و در شروع بازار  ارز امروز این مرز را از دست داد. قیمت درهم در ساعت 11:10 دقیقه به وقت تهران  بر روی 8 هزار و 160 تومان قرار گرفت. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد 29 هزار و 971 تومان به دست می‌آمد. 

قیمت سکه و طلا از نفس افتاد

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل رسمی بود. روز گذشته این فلز گران بهای جهانی  بر روی 1799 دلار ایستاد.  در بازار داخلی هم امروز قیمت سکه و قیمت طلا 18 عیار به مسیر کاهشی روز گذشته ادامه دادند. قیمت طلا امروز 7 هزار و 900 تومان افت کرد و با 1 میلیون و 282 هزار و 900 تومان معامله شد. قیمت سکه نیز امروز 85 هزار تومان دیگر از ارزش خود کاست و نزدیک مرز 13 میلیون و تومان شد. 

خبر فیک در بازار ارز تهران 

 امروز در بازار ارز تهران و در میان معامله گران علاوه بر اخبار برجام ، خبر  استیضاح وزیر اقتصاد برجسته بود. خبری که خیلی زود تکذیب شد.سید کاظم موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره انتشار شایعاتی مبنی بر استیضاح وزیر اقتصاد گفت: استیضاح وزیر اقتصاد در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس نیست و بنده این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم.

وی افزود: موضوعی که در دستور کار کمیسیون است، جمع آوری امضا برای سوال از وزیر اقتصاد با محوریت ساماندهی بازار بورس است که تاکنون، نزدیک به 50 امضا برای طرح سوال از وزیر اقتصاد جمع آوری شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید