هشدار؛ بارش برف و باران در راه تهران

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران امروز (۲۹ آذرماه) آسمانی قسمتی ابری و در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی است .

 از بعدازظهر تا ظهر سه شنبه (۳۰آذرماه) با نفوذ سامانه بارشی، افزایش ابرناکی و بارش باران و در بخش‌های شمالی استان مه و بارش باران وبرف گاهی همراه با وزش باد شدید و در ارتفاعات با کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

 در روزهای چهارشنبه (۱دی ماه) و پنج شنبه (۲دی ماه) وضعیت جوی استان تهران کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و در بعضی ساعات با احتمال غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

 در روز جمعه (۳دی ماه) با نفوذ سامانه بارشی دیگر در سطح استان در بعضی ساعات بارش باران و برف و وزش باد مورد انتظار است.

از لحاظ دمایی امروز (۲۹ آذرماه) افزایش دما و فردا شب کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین آباد) با دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۳۰آذرماه) نیمه ابری و مه رقیق همراه با گاهی بارش باران و وزش باد و در اواسط روز کاهش ابر با بیشترین و کمترین دمای ۱۲ و۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۱ دی‌ماه) صاف و تا قسمتی ابری وگاهی وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۲و ۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.