زمان بازگشایی مسیر متروی تهران ـ کرج مشخص نیست

به گفته قائم‌ مقام بهره برداری متروی تهران، ساعت ۷:۰۵ صبح امروز ۲ قطار در ایستگاه چیتگر با یکدیگر برخورد کردند اما علت حادثه هنوز مشخص نیست. خالدی سخنگوی اورژانس کشور درخصوص این حادثه گفت: ٢٢ نفر از مسافرین مترو آسیب دیده‌اند که یکی از آنها بدحال است. ۱۵ آمبولانس نیز در محل مستقر هستند و اورژانس هوایی در حالت آماده باش است.

قائم‌مقام شرکت بهره‌برداری مترو اعلام کرد زمان دقیق بازگشایی کامل مسیر متروی تهران – کرج و بالعکس مشخص نیست.

  ساعت ۷:۱۰ امروز قطار شهری کرج-تهران دچار حادثه شد. باتوجه به وقوع این حادثه امکان مسافرگیری از کرج به سمت تهران و برعکس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد. مسافرانی که قصد عزیمت به تهران را دارند می‌توانند در ایستگاه وردآورد پیاده شوند و از طریق اتوبوس‌های مستقر تا صادقیه ادامه مسیر دهند.

در حادثه خروج متروی کرج_تهران از ریل چندین نفر مصدوم شدند.

به گفته قائم‌ مقام بهره برداری متروی تهران، ساعت ۷:۰۵ صبح امروز ۲ قطار در ایستگاه چیتگر با یکدیگر برخورد کردند اما علت حادثه هنوز مشخص نیست و تیم‌های فنی هم‌اکنون در حال بررسی حادثه و عوامل امدادی نیز در حال جداسازی واگن‌ها هستند.

خالدی سخنگوی اورژانس کشور درخصوص این حادثه گفت: ٢٢ نفر از مسافرین مترو آسیب دیده‌اند که یکی از آنها بدحال است. ۱۵ آمبولانس نیز در محل مستقر هستند و اورژانس هوایی در حالت آماده باش است.

تعطیلی متروی کرج-تهران

روابط عمومی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج  هم اعلام کرد: ساعت ۷:۱۰ امروز قطار شهری کرج-تهران دچار حادثه شد. باتوجه به وقوع این حادثه امکان مسافرگیری از کرج به سمت تهران و برعکس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد. مسافرانی که قصد عزیمت به تهران را دارند می‌توانند در ایستگاه وردآورد پیاده شوند و از طریق اتوبوس‌های مستقر تا صادقیه ادامه مسیر دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.