آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور  / بارش برف و باران در برخی محورها

بر اساس آخرین وضعیت گزارش شده مرکز مدیریت راه‌های کشور، در حال حاضر ترافیک سنگینی در محور چالوس مسیر جنوب به شمال و در حد فاصل بیلقان تا سرودار و مسیر شمال به جنوب در  محدوده‌های مرزن‌آباد و سیاه بیشه تا تونل کندوان وجود دارد.

همچنین در محور هراز، مسیر شمال به جنوب و در محدوده تونل شماره یک و پیست آبعلی ترافیک سنگینی گزارش شده است اما در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (مسیرهای رفت و برگشت) تردد روانی وجود دارد و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

در آزادراه قزوین – کرج حد فاصل پل فردیس تا استاندارد و در محور فشم - تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک نیز ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود. همچنین بر اساس آخرین آمار اعلام شده توسط مرکز مدیریت راه‌های کشور، بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، مازندران، کردستان، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان و اصفهان گزارش شده است.

طی ۲۴ ساعته روز گذشته (پنجشنبه دوم دی ماه) بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور تردد وسایل نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی کشور نسبت به روز قبل از این گزارش ۵.۶ درصد افزایش یافته است که سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۳ درصد بوده، اوج تردد بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات سه الی چهار بامداد صورت گرفته است.

آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور محورهای دارای بیشترین  تردد طی ۲۴ ساعت گذشته

همچنین بر اساس این گزارش آزادراه کرج – تهران، آزادراه تهران – کرج، آزادراه کرج – قزوین و آزادراه قزوین – کرج شلوغ‌ترین محورهای مواصلاتی کشور در ۲۴ ساعته گذشته بوده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.