سخنگوی دولت: شایعه استعفای وزیر اقتصاد شبیه یک شوخی تلخ است

 وزیر محترم  اقتصاد جزو فعال ترین، با انگیزه ترین و پرکارترین وزرای دولت هستند که در جلسات هیات دولت حضور فعال و موثر دارند. ایشان در جلسات ستاد اقتصادی دولت هم از افراد فعال و موثر در برنامه ریزی و تصمیم گیری های اقتصادی دولت است.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سیاست اقتصادی دولت مشخص نیست یا لهجه اقتصادی دولت هنوز معلوم نشده است تصریح کرد: رییس جمهور قبل از اخذ رای اعتماد، مسئول تیم اقتصادی دولت را معاون اول مشخص و معرفی کردند.تذکر رییس جمهور ناظر به موضوع اطلاع رسانی بود که این اطلاع رسانی به صورت واحد صورت گیرد.

بهادری جهرمی تاکید کرد: دولت برنامه اقتصادی مشخص و روشنی دارد و براساس آن برنامه در لایحه بودجه ۱۴۰۱ رشد هشت درصدی، کنترل وکاهش تورم، رونق تولید و ایجاد اشتغال و تولید مسکن را هدف گذاری کرده است البته حضور و بیان همه نظرات و دیدگاه های اقتصادی در جلسات کارشناسی از نقاط قوت این دولت است و هیچ دیدگاه و رویکرد اقتصادی در جلسات کارشناسی دولت غالب نیستند.

وی ادامه داد: البته دیدگاه های مختلف در جلسات مطرح و در نهایت جمع بندی و ابلاغ می شود و همه اعضای تیم اقتصادی دولت خود را مجری مصوبات می دانند. همانطور که رییس جمهور محترم اعلام کردند؛ مدیر و محور اقدامات و برنامه‌های اقتصادی دولت شخص معاون اول رئیس جمهور است و هر گونه اطلاع‌رسانی در خصوص مباحث اقتصادی نیز با هماهنگی ایشان انجام می شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.